niedziela, 25 października 2015

Zabieg liftingujący arganowa mikrodermabrazja.

Nie potrzebuję jeszcze kosmetyków przeciwzmarszczkowych, ale na przetestowanie saszetkowego produktu Luxury Paris ,działającego właśnie pod tym kątem, nie mogłam się nie skusić.

Obraz w treści 2



Od producenta:
ZABIEG LIFTINGUJĄCY ARGANOWA MIKRODERMABRAZJA to DWUETAPOWA terapia wygładzająca zmarszczki i bruzdy oraz intensywnie stymulująca mechanizmy odnowy skóry. Technologia MICRO-GRAIN ARGAN PEELTM oparta na drogocennych mikrokryształkach peelingujących delikatnie złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka, sprawiając, że już od pierwszej aplikacji cera jest promienna, odmłodzona i widocznie wygładzona.
Skład:

Pojemność: 2x6 ml
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia:
Po raz kolejny mam do czynienia z dwuetapową terapią dla skóry. Na pierwszy rzut idzie drobnoziarnisty peeling. Jego drobinki świetnie oczyszczają skórę i przygotowują ją do kolejnych zabiegów. Konsystencja produktu pozwala na przeprowadzenie masażu, a co za tym idzie, na dogłębne uderzenie w problem. Dodatek olejku arganowego nie daje cienia szansy na wystąpienie podrażnień czy zaczerwienienia cery. Nie zauważyłam też by na skórze powstała tłusta, nieprzyjemna warstwa. 


Następnie aplikujemy kriomaseczkę odmładzającą z dodatkiem kolagenu morskiego i olejku makadamia. Ten produkt zaskoczył mnie kremową, bardzo puszystą konsystencją i ciekawym, świeżym zapachem. Maseczki nie musimy spłukiwać wodą, ponieważ po odczekaniu 10 min. resztki usuwamy przy pomocy płatka czy chusteczki kosmetycznej. 


Nie byłam pozytywnie nastawiona do tego kosmetyku, ale mile się zaskoczyłam. Dzięki takiej dwuetapowej terapii, moja skóra uzyskała wysoki poziom nawilżenia. Wyobraźcie sobie, że przez dwa dni nie nakładałam na nią żadnego kremu nawilżającego! To, co zrobił ten zabieg, zasługuje na wielką pochwałę i wzór do naśladowania. W dodatku niska cena produktu, zachęca do testów i systematycznego stosowania. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger