piątek, 30 października 2015

Mezo-kolagenowy zabieg dla mojej skóry.

Ostatnim saszetkowym kosmetykiem Luxury Paris, który miałam okazję przetestować, jest właśnie ten niewielki zabieg...

Obraz w treści 2





Od producenta:
MEZO-KOLAGENOWY ZABIEG WYGŁADZAJĄCY ZMARSZCZKI to DWUETAPOWA terapia stymulująca intensywną odnowę skóry na poziomie komórkowym. Unikalna technologia MESO-INTENSE FIRM & LIFTTM umożliwia błyskawiczne wnikanie składników odmładzających do najgłębszych warstw naskórka, by u źródła inicjować proces wygładzenia, ujędrnienia i uelastycznienia skóry.
Skład:

Pojemność: 2x6 ml
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia:
Po raz kolejny miałam przyjemność obcować z zabiegiem Luxury Paris do samodzielnego stosowania, bez konieczności odwiedzania kosmetyczki. W taki oto sposób oszczędzam czas i pieniądze, dlatego lubię testować tego typu produkty. Mezo-kolagenowy zabieg jest zabiegiem dwuetapowym. Dwie niewielkie saszetki mieszczą w sobie tajemnicze składniki, które faktycznie wykonują kawał dobrej roboty. W moim przypadku każda saszetka wystarczyła na dwie aplikacje. Całkiem sporo jak na takie maleństwa. 
Przyznaję już na wstępie, że nie nastawiałam się na usunięcie zmarszczek po użyciu mezo-kolagenowego zabiegu Luxury Paris. Do tego potrzeba czasu i ogromu cierpliwości, niemniej jednak z działania kosmetyku jestem bardzo zadowolona.
Najpierw aplikujemy antystresową maseczkę, a następnie tę kolagenową. Pełny zabieg zajmuje nam 25 minut - niewiele, a można jednocześnie i zażyć nieco relaksu :) Kosmetyk wspaniale nawilża i odżywia suchą, zmęczoną cerę. Przez dwa dni, nie byłam zmuszona do nakładania kremu na dzień czy noc, więc zabieg uważam za trafiony produkt, jeśli chodzi o wymagania mojej skóry. Polecam kosmetyk w ramach urozmaicenia codziennej pielęgnacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger