piątek, 16 października 2015

Intensywne serum regenerujące paznokcie.

Jeśli waszym paznokciom daleko do ideału, to zwróćcie uwagę na nowość od Luxury Paris.






Od producenta:


Skład:
Pojemność: 12 ml
Cena: 16.99 zł
Moja opinia:
Serum stosuje do dnia dzisiejszego, ale tylko raz w tygodniu jako "dawkę" przypominającą. Po całej kuracji mogę stwierdzić, że faktycznie działa, chociaż ja nie miałam ostatnio jakichś szczególnych problemów z przykładowo, powolnym wzrostem paznokcia. Cóż, przynajmniej w tej kwestii zostałam sowicie wynagrodzona;)
Serum mieści się w niewielkiej, przeźroczystej buteleczce. Stale kontrolujemy ubywającą zawartość, ale też nie spodziewajcie się, że szybko ujrzycie dno opakowania. Serum jest baaardzo wydajne!
Niewielki, smukły pędzelek, rozprowadza odpowiednią ilość preparatu. Nie ścieka on nadmiernie na skórki, nie zlewa się na potęgę z palców i wkurza niecierpliwą kobietę. Serum szybko wysycha, więc praktycznie od razu będziecie mogły przystąpić do wykonywania normalnych, codziennych czynności. Kosmetyk wzmacnia i regeneruje słabe paznokcie. Świetnie wygładza płytkę, zapobiega jej pękaniu, co wcześniej zdarzało mi się dosyć często. Serum sprawiło, że pazurki nie są już tak kruche i łamliwe, nie niszczą się pod najmniejszym naciskiem. Fajny produkt za niewielkie pieniądze. Nie ukrywam, że stosowanie i pamiętanie o codziennej aplikacji jest kłopotliwe, ale wraz z biegiem czasu zdążycie się przyzwyczaić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger