środa, 11 grudnia 2013

Rajstopy dla przyszłej mamy.

Od sklepu Happy Belly Fashion otrzymałam m.in. rajstopki firmy Lida, które teraz wam zaprezentuję. Chyba każda przyszła mama ma problem z doborem tej części garderoby :)




Od producenta:
Kolor: beż średni
Cena: 13.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie lubię chodzić w rajstopach ale wiecie jak mus to mus :) Nie są to moje pierwsze rajstopy firmy Lida także wiem, że ich jakość sięga naprawdę wysokiego poziomu. Odpowiedni rozmiar sprawia, że praktycznie nie czuć ich podczas chodzenia, nic mnie nie uwiera, nie gryzie. Maternity posiadają miękką gumkę, która nie spada z pasa, ale trzyma się na swoim miejscu.


Jest i miejsce na ciążowy brzuszek ;) Mama i dziecko mogą czuć się komfortowo! 


Odpowiednio usztywnione palce nie pozwolą przesuwać się rajstopom na stopie podczas chodzenia np. w zimowych kozakach. 


U góry kryją co trzeba, dalej są cienkie i przejrzyste... 


Nie wymagam od nich niczego więcej. Leżą na mnie o dziwo idealnie pomimo tego, że zawsze miałam problem z odpowiednim dopasowaniem rajstop. Rozmiarówka nie jest zawyżona, ani też zaniżona co zdarza się obecnie bardzo często. Niby fajnie jest kupić S, ale co z tego jak nie wciśniemy w nie ani grama swego ciała ;) Na stronie sklepu Happy Belly Fashion dostaniecie ten model rajstop w czterech rozmiarach i dziesięciu kolorach. Wybór więc jest naprawdę imponujący. Nawet jeśli nie jesteście aktualnie w stanie błogosławionym, a macie kilka kilogramów nadwagi, Maternity będą strzałem w dziesiątkę. 

Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy tutaj i zachęcam do polubienia profilu Happy Belly Fashion na Facebooku

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger