wtorek, 31 grudnia 2013

Maseczka "przedsylwestrowa" :)

Już za parę godzin powitamy nowy rok. By odpowiednio przygotować się do tego wydarzenia polecam użyć takiej oto maseczki od firmy Tołpa ;)






Od producenta:

Skład:
Pojemność: 2x 6 ml
Cena: 7.98 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jeśli wasza skóra pragnie dobrego nawilżenia to wybierzcie maskę - kokon. Zapewni wam intensywne odżywienie, miękkość, gładkość i delikatność od zaraz. Wszak w tak ważnym dniu liczy się czas bo tyle jeszcze rzeczy do zrobienia i pozałatwiania. Z maseczką na twarzy, szyi czy dekolcie możecie śmigać po domku. Nic się nie zlewa za sprawą odpowiedniej konsystencji.


Maseczka pachnie delikatnie i przyjemnie. Przez te 15 minut trzymania jej na sobie nie zaobserwowałam tworzenia się skorupy bądź uczucia ściągnięcia. Fakt, po aplikacji wyczuwałam na skórze wspomniany kokon, ale jest to taka ochronna warstewka która nie ma nic wspólnego z np. tłustym filmem. Polecam maseczkę przed większym wyjściem bo nie podrażnia, ani też nie powoduje niekontrolowanego zaczerwienienia skóry. Mnie te dwie saszetki wystarczyły na cztery razy...dużo tak mi się wydaje. Maseczkę możecie kupić sobie w Rossmannie. Jest, sprawdzałam wczoraj ;) 

Tutaj znajdziecie więcej informacji na temat serii lipidro, a tutaj profil Tołpy na Facebooku. Znacie produkty z tej linii ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger