sobota, 7 grudnia 2013

Sposób na błyskawiczny posiłek.

Nie zawsze mamy czas na zjedzenie porządnego śniadania. O dzieciaczkach myślimy, o sobie jednak zapominamy. Tak, wiem jak to jest ;) Dziś chciałam wam przedstawić propozycję posiłku który można przyrządzić błyskawicznie. Rozumiem, że nie każdy za tym przepada, ale są i miłośnicy. Chodzi o owsiankę. Trzy saszetki produktu otrzymałam od firmy Delecta.



OWSIANKI MOC ZIAREN


Od producenta:
Sposób przygotowania:
Waga: 1 porcja 47 g
Cena: ok. 1.50 zł
Moja opinia:
Otrzymałam trzy rodzaje owsianek ( jabłko z cynamonem, malina z żurawiną, czekolada). Do ich przygotowania jak widzicie wystarczy tylko wrząca woda. Staram się ograniczać produkty typu instant, ale nie zawsze mi to wychodzi. Niemniej jednak nie każdy "gotowiec" musi tracić na smaku, owsianka od Delecty jest tego idealnym przykładem. To kompozycją ziaren trzech zbóż: owsa, orkiszu i żyta. Zawiera w sobie kawałki owoców lub czekolady, niestety w znikomych ilościach :( Na szczęście owsianka syci i dzięki niej nie mam ochoty na natychmiastowe podjadanie :) Oczywiście liczy się również szybkość przygotowania takiego produktu. Jeśli lubicie owsiankę wypróbujcie "Moc ziaren" .

Zachęcam do zaglądania na stronę Delecty. Święta się zbliżają więc trzeba rozejrzeć się za produktami, które posłużą nam do przygotowania słodkości i nie tylko ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger