poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ochrona dziecięcych ust.

Dziewczynki usta malować lubią natomiast w przypadku chłopców sytuacja jest już bardziej skomplikowana:) Aczkolwiek na widok takiej pomadki jaką otrzymałam od polskiej marki Skarb Matki, nawet mały mężczyzna przełamie obiegające świat stereotypy. Wszak i facet powinien dbać o swe usta.

 

O firmie:
Jesteśmy wielopokoleniową, polską firmą rodzinną.
Produkujemy kosmetyki dla niemowląt i dzieci pod marką Skarb Matki kosmetyki dla przedszkolaków pod marką Skarb Matki FUN oraz kosmetyki dla kobiet w ciąży i młodych mam pod marką Skarb Matki Femina. Firma istnieje od ponad 60 lat. Została założona przez magistra farmacji - Władysława Makarczyka. Obecnie prowadzona jest przez inż. chemika Dariusza Makarczyka (II pokolenie) oraz Paulinę Makarczyk i Pawła Makarczyka (III pokolenie).

Zachęcam do poznania historii firmy tutaj




Od producenta:
Skład:
Waga: 6,5g
Cena: 12.28 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Pomadka jest naturalnie bezbarwna, pachnie gumą balonową, ale niestety nie przejęła jej smaku. Szkoda, bo spodziewałam się czegoś innego ze strony produktu. Niemniej jednak mój maluch chętnie ją wykorzystuje, a znając życie chodzi o szatę graficzną kosmetyku;) Pomadka ma postać sztyftu, który wysuwa się z głębi opakowania i sprawnie do niego powraca. To chyba jakiś cud, bo większość pomadek które znam takich sztuczek nie potrafi wykonać, wszystko trzeba wpychać palcami. Niehigieniczne lecz prawdziwe... Sztyft nienagannie nawilża usta nie tylko dziecięce, ale i u dorosłego sprawdza się idealnie. Oczywiście jeśli macie ochotę pachnieć gumą do żucia :) Szybko rozprowadza się na ustach, a dzięki sporych rozmiarów objętości nie daje rady się złamać podczas aplikacji. Pomadka zawiera filtr UV, witaminę E i może być stosowana u dzieci powyżej roczku. Myślę, że w okresie zimowym nie powinnyśmy zapominać o zabezpieczaniu ust nie tylko dzieci, ale i również swoich. Ciągłe oblizywanie ich na wietrze lub mrozie na pewno nie wpłynie na nie pozytywnie:) Ja i moi domownicy wyrobiliśmy sobie nawyk smarowania ust przed każdym wyjściem na świeże powietrze. Balonowa pomadka jest więc wykorzystywana chętnie, bez przymusu. Kosmetyk należy do serii FUN. Ciągle mam w pamięci budyń należący właśnie do tejże grupy. Był fantastyczny ! 

Zachęcam do odwiedzin strony marki Skarb Matki. Z pewnością wiele z was miało już do czynienia z ich kosmetykami. Na Facebooku są tutaj.

9 komentarzy:

  1. kurcze skład średni ale wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie znam na składach, ale na szczęście pomadka działa ;)

      Usuń
  2. No z autami, to chłopaki sobie "wiochy" nie narobią -jak to mawia mój siostrzeniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam wersję dla dziewczynki świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy jej nie wziąć...

      Usuń
  4. Bubal na razie na moich jedzie, ale bez dwóch zdań przygarnąłby taką własną pomadkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger