niedziela, 22 grudnia 2013

Poczuj magię Świąt...

Zbliżają się wielkimi krokami... Kocham ten moment oczekiwania, krzątania się w kuchni i naturalnie późniejsze konsumowanie wszystkich pyszności. By w miłym nastroju przeżywać atmosferę Świąt Bożego Narodzenia polecam zapalić sobie wosk o nawiązującym do wydarzeń zapachu. W sklepie Goodies.pl znajdziecie wiele aromatycznych inspiracji.

Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 6 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
My jeszcze choinki nie ubraliśmy, a będziemy mieć jak zawsze żywą, także zapachu lasu póki co nie mamy w postaci naturalnej. Wyciągnęłam więc ze swych zasobów ostatni już wosk YC, pozostawiony specjalnie na świąteczny moment. Troszkę się wahałam nad nim podczas zakupów, ale niepotrzebne były uprzedzenia. Odłamałam mały kawałeczek tarteletki i spoglądałam na postępujący proces jej topnienia. Od razu po powstaniu płynnej postaci wosku wyczułam dosyć ciężki aromat, który mocno zawrócił mi w głowie :) Nie, nie spowodował migreny :) Zachwycił idealnym odzwierciedleniem zimowego lasu. Jabłuszka są nieco zepchnięte na dalszy plan i zdominowane przez aromat sosny, ale gdzieś tam w głębi zmysły je rejestrują. Wosk jest typowo świąteczną propozycją, skierowaną dla osób lubiących zapachy ciężkie i poniekąd specyficzne. W końcu nie każdy musi tolerować podobne połączenia. 
Postanowiłam złożyć kolejne zamówienie u Goodies.pl także na pewno za jakiś czas pokażę wam na łamach bloga inne warianty Yankee Candle. Jest z czego wybierać :) 

Zachęcam do zakupów w tymże sklepie tutaj. Polubcie ich na Facebooku tutaj by być na bieżąco z nowinkami ze świata zapachów. Ubrałyście już choinki ? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger