piątek, 26 lutego 2016

Beauty Elixir - ekskluzywny kosmetyk dla mojej skóry.

Dziś chciałam wam przedstawić drugi, otrzymany od Pharmatheiss Cosmetics Polska kosmetyk. Tym razem będzie to coś do pielęgnacji ciała... Bardzo ekskluzywny i jakże skuteczny produkt.


BEAUTY ELIXIR OLEJEK DO CIAŁA



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 55 zł
Moja opinia:
Olejki od zawsze były dla mnie ciekawymi produktami, które wzbudzały zainteresowanie stojąc sobie na sklepowych półkach. Kupowałam je często, ale tym razem i tak przeżyłam spore zaskoczenie. W tej buteleczce bowiem, znalazło się miejsce aż dla siedmiu różnych olejków! To prawdziwa, olejkowa bomba! Jak wpłynęła na moją skórę? Pozytywnie!
Olejek zamknięto w przeźroczystej, prezentującej się z najwyższą elegancją buteleczce. Opakowanie wyposażono także w atomizer, co znacznie ułatwia całą aplikację kosmetyku. Pierwszy raz spotkałam się z olejkiem, który dozujemy w ten sposób, więc w tym miejscu kieruję niskie ukłony w stronę producenta. Genialny pomysł!


O konsystencji olejku chyba nie mam się co zbytnio rozpisywać. Ważne, że kosmetyk nie spływa szybko z ciała, a daje się ładnie rozprowadzić nawet w trudno dostępnych miejscach. Jak dla mnie pachnie genialnie! Nie jest to zapach zbyt mdły, jakiś dziwny, ale bardzo delikatny, nieco kremowy, trwały. 

Spodziewałam się tłustej warstwy po zastosowaniu olejku Beauty Elixir, ale uprzedzenia nie były wcale konieczne. Olejek błyskawicznie wnika w skórę, nie pozostawia lepkiego, nieprzyjemnego filmu. Po jego zastosowaniu jestem pewna, że moje ciało otrzymało solidną porcję nawilżenia i odżywienia. Skóra jest gładka, delikatna i "promienna". Zauważyłam też, że pojawiające się po depilacji krostki, po użyciu tego kosmetyku, znikają o wiele szybciej niż wcześniej. 
To olejek o wysokiej jakości, odpowiedni dla każdej skóry. Nie ukrywam, że kosztuje dość sporo, jednak jest bardzo wydajny i posłuży przez spory okres czasu.

4 komentarze:

  1. no proszę nie znałam go wcześniej, ale cena jak za taki kosmetyk to dla mnie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się olejków, bo zawsze mnie zatykają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na moją nową stronę, zmieniłam tylko nazwę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger