wtorek, 9 lutego 2016

Rybki w puszce od Stek-Rol.

Oto kolejne produkty od Stek-Rol, które ostatnio poznałam...








Waga: 170 g
Moja opinia:
Karpia zajadałam zazwyczaj tylko podczas wigilijnej kolacji. Jednak dzięki produktowi Stek-Rol, rybka ta może gościć na mym stole o wiele częściej niż wcześniej. Tutaj producent zafundował nam duże kawałki filecika z karpia, w połączeniu z aromatycznym, lekko słodkim sosem i dodatkiem w postaci warzyw. Wszystko fajnie się ze sobą komponuje i smakuje wybornie. Na plus z pewnością zasługuje brak ości, co nie ukrywam, przyjęłam z ulgą. Zawsze mi przeszkadzały przy konsumpcji ;) 






Waga: 170 g
Moja opinia:
Należę do osób, które pstrąga widziały tylko na obrazku ;) Dlatego też byłam bardzo ciekawa smaku filecika zamkniętego w tej niewielkiej puszce. Muszę wam powiedzieć, że pstrąg przypadł mi do gustu - nawet bardziej niż karp. Jest niezwykle delikatny w smaku, mięsko jednak syci na długo i staje się prawdziwą rozkoszą dla podniebienia. Charakteru rybce nadaje sos pomidorowy. Niebanalna propozycja na podwieczorek czy kolację - warte spróbowania! 




Waga: 170 g
Moja opinia:
To również nie znana mi wcześniej rybka. Dorsz okazał się naprawdę dobry, mięsko delikatne, a sos pomidorowy mocno aromatyczny, ale łagodny w smaku. Zawartość puszki szybko opróżniliśmy i z chęcią sięgniemy po raz kolejny po ten produkt. 




Waga: 170 g
Moja opinia:
W tej puszce znajdziecie niebanalne połączenie składników. Jest łosoś, moja ulubiona rybka, a także bakalie - rodzynki, morele w wersji suszonej. Wszystko oblane dużą dawką sosu pomidorowego. Macie ochotę na taki eksperyment? Dla mnie była to zupełna nowość, ale pierwsze wrażenie wypadło jak najbardziej mega pozytywnie. Produkt posiada przyjemny smak, z lekko słodką nutką, która jak dla mnie stała się elementem rozpoznawczym filetów z łososia po sułtańsku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger