środa, 17 lutego 2016

Szampon nawilżający do włosów zniszczonych.

Dziś chciałam wam przedstawić mój drugi produkt Tigi, który otrzymałam dzięki uprzejmości przemiłej Pani Wiesi. W sklepie Fryzurka24.pl kupicie to cudo i od razu zaznaczam, że nie będziecie chciały już korzystać z "usług" innych szamponów. Ten jest genialny!






Od producenta:
Twoje włosy przeszły już przez farbowanie,smażenie na słońcu,prostowanie prostownicą i suszenie suszarką, są zmęczone i bez życia? Ten szampon jest właśnie dla Ciebie!
Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: 23.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jestem po prostu zachwycona opakowaniami kosmetyków Tigi. Wyglądają genialnie, przykuwają wzrok niejednej kobiety. Znajoma która mnie odwiedziła i zobaczyła na łazienkowej szafce tubkę szamponu Tigi, nie wiedząc co w niej tak naprawdę się znajduje, zapytała o zawartość. W związku z tym, gdy tylko na sklepowej półce gdzieś dostrzegłabym produkty tej marki, szybko wpadłyby do mojego zakupowego koszyczka. 
Tubka wyróżnia się kolorem, który pod słońce fantastycznie połyskuje. W dodatku opakowanie można postawić, nie przewraca się nawet pod prysznicem. Jest lekkie, łatwe do manewrowania w mało komfortowej sytuacji. Zamknięcie na zatrzask nie sprawia żadnych problemów, a niewielka dziurka pozwala nam na precyzyjną, ale i oszczędną aplikację.


Szampon posiada odpowiednią konsystencję. Nie spływa z włosów, daje się łatwo spienić i idealnie rozprowadzić na pasmach o pokaźnej długości. Niewielka ilość kosmetyku wystarczy, by umyć długie włosy. Szampon pachnie rewelacyjnie! Zapach przypomina mi aromat profesjonalnych, dostępnych tylko w salonie fryzjerskim produktów. Jest bardzo delikatny, ale i niezwykle intrygujący.


Szampon nadaje się do codziennego stosowania. Ja używam go co drugi dzień, a na dnie tubki pozostało tylko kilka mililitrów kosmetyku. Szkoda, ponieważ jestem bardzo zadowolona z działania "dziecka" Tigi. 
Szampon wspaniale oczyszcza włosy, skórę głowy, nie wywołuje swędzenia czy nalotu łupieżu. Ładnie odbija pasma u nasady i sprawia, że czupryna jest łatwiejsza do ujarzmienia. Produkt nawilża kosmyki, odżywia je, nadaje miękkości i delikatności. Włosy zyskują blask, nie są splątane, można je bezproblemowo rozczesać. Szampon działa również na końcówki: przestały być wysuszone. 
To wspaniały produkt w niezbyt wygórowanej cenie. Jeśli tylko wasze włosy są suche, zniszczone i pozbawione blasku, namawiam do przetestowania szamponu Tigi. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger