środa, 10 lutego 2016

Perfumy dla kobiet i mężczyzn - Glantier.

Perfumy są wizytówką kobiet i mężczyzn. Oddają charakter człowieka, jeśli tylko odpowiednio je dobierzemy. Nie każdy będzie gustował w cytrusowych czy owocowych nutach zapachowych. Mamy inne upodobania, część kieruje się przyzwyczajeniami. Pewnego dnia trafiłam na stronę firmy Glantier. Zauważyłam tam mnóstwo ciekawych perfum, z których pewnie każda wybrałaby coś dla siebie. Ja zdecydowałam się na produkt z grupy zapachów cytrusowych, a mąż drzewnych.


O firmie:
Nasze perfumy powstają w efekcie bardzo starannego doboru nut zapachowych; ich kompozycje wywodzą się z Grasse - światowej stolicy perfum, to własnie tam powstają receptury zapachów znanych na całym świecie, jest to również miejsce pracy najznamienitszych perfumiarzy.
W naszej ofercie prezentujemy całą gamę zapachów, spośród których każdy może wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie - delikatny lub zmysłowy, klasyczny lub wyrafinowany - idealny do noszenia na co dzień oraz na wyjątkowe okazje.
Oferujemy szeroką gamę perfum damskich oraz męskich - inspirowanych kompozycjami zapachowymi znanych marek: Lista perfum






Do testów otrzymaliśmy dwa flakoniki o pojemności 50 ml. Szklane buteleczki są skromne, nie porażają jakimś wymyślnym kształtem, ale mają w sobie coś, co przyciąga wzrok i czaruje prostotą. Czasem nie ma się najmniejszej ochoty na kolejne pstrokate opakowanie kosmetyku, będące odwróceniem uwagi od zawartości - kiepskiej jakości. Tutaj całą uwagę zwracamy na doznania aromatyczne i to, co poczujemy po otwarciu flakonika. 
Na co się zdecydowaliśmy? Zobaczcie poniżej!
  







Pojemność: 50 ml
Cena: 44 zł
Moja opinia:
Wybrałam sobie perfumy z grupy cytrusowych, ponieważ uważałam i nadal uważam, że takie będą dla mnie jak najbardziej odpowiednie. Muszę przyznać iż trafiłam idealnie, a osoby z mojego otoczenia mogą potwierdzić dopasowanie zapachu z mym charakterem :) 
Perfumy przypadły mi do gustu już od pierwszego powąchania. Wystarczą dwa, trzy psiknięcia, by otoczyć całą osobę wspaniałym, intrygującym zapachem. Moje maleństwo pachnie rześko, orzeźwiająco i tak wiosennie. Aż chce się żyć w towarzystwie takich przyjemnych aromatów. Z trwałości perfum jestem bardzo zadowolona - wyczuwam je przez ok. 12 godzin. Produkt nie rozczaruje pewnie nikogo nużącym, drażniącym zapachem, a uwiedzie niebywałą lekkością i świeżością. Perfumy 446 pasują raczej na dzień, ja przynajmniej na wieczór wolę jakieś cięższe nuty. Niemniej, z ochotą sięgam po flakonik, ponieważ ten aromat jest w stanie poprawić mi humor. Z pewnością nie wywołuje bólu głowy ;)





Pojemność: 50 ml
Cena: 44 zł
Opinia męża:
A to już flakonik, który trafił w ręce męża. Muszę wam zdradzić, że jest bardzo wybredny jeśli chodzi o wszelakiego rodzaju zapachy. Zdecydował się na taki z grupy drzewnych, chociaż przed przyjściem produktu, nie był do niego wcale przekonany. Został jednak mile zaskoczony i z zapałem zabrał się za używanie perfum. Pod numerkiem 711, kryje się głęboki, ale nie pozbawiony lekkości aromat. Jest bardzo trwały, wyczuwalny przez ok. 12 godzin.
Perfumy charakteryzują pewnego siebie faceta, czyli takiego jak mój mąż :) Nie są zbyt mocne, drażniące otoczenie, lecz niezwykle intrygujące, o ciekawym składzie, który na samym początku jest trudny do zidentyfikowania. Mój mąż bardzo je polubił i sięga po swój flakonik codziennie.

Perfumy firmy Glantier są nie tylko bardzo dobrej jakości, ale i o wiele tańsze od tych dostępnych w perfumeriach. Tam zapłacimy za dobry produkt ok. 200 czy 300 zł, tutaj za 44 zł mamy po prostu wspaniałe zapachy, a oferta jest naprawdę pokaźna. Dodatkowo, obsługa służy pomocą, doradzi w razie waszej niepewności. Jestem prze szczęśliwa, że trafiłam na perfumy Glantier. Z pewnością zakupię tam niejeden flakonik, a wam polecam postąpić tak samo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger