poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zdrowa stopa - preparat na każdą porę roku.

Zimą, stopy okute w ciepłych kozakach łatwo nie mają. Ne mam problemów z nadmierną potliwością, ale po całym dniu czuje, że moje nogi ważą tonę. W ramach współpracy z agencją Credo PR, otrzymałam ciekawy, a co najważniejsze, skuteczny preparat firmy GorVita...


ZDROWA STOPA, KREMO - ŻEL DO STÓP



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia:
Kosmetyk umieszczono w klasycznej tubce, którą z łatwością możemy postawić, nic nam się nie przewraca, nie zajmuje zbyt wiele miejsca. Owa tuba jest naprawdę miękka, także wyciśniemy z niej wszystkie mililitry ;) Zamknięcie to tradycyjny zatrzask, pożądany w tego typu produktach. Jak więc widzicie, z obsługą techniczną nie powinno być żadnych kłopotów. 


Preparat posiada ciekawą, przyjemną konsystencję. To udane połączenie kremu i żelu, dzięki czemu kosmetyk sprawnie rozprowadzimy, a i wchłanianie będzie błyskawiczne. Zapach mile mnie zaskoczył, ponieważ łączy w sobie nuty eukaliptusowe, miętowe, a nawet gdzieś tam w oddali przebija się szałwia. Ta kompozycja aromatyczna jest wyczuwalna przez dość długi czas. 


Kremo - żel wspaniale chłodzi, więc działa odpowiednio na obolałe, zmęczone stopy. Nieźle nawilża, a nawet łagodzi niewielkie otarcia skóry. Lubię używać go wieczorem, po czym założyć na stópki skarpetki, by kosmetyk miał większe pole do popisu. Jak wspominałam wam wcześniej, nie mam problemów z potliwością, w związku z tym pod tym kątem Zdrowej stopy nie mogłam przetestować. Kosmetyk przypadł mi do gustu, a że kosztuje niewiele i skuteczność ma naprawdę w porządku, będę mu pewnie wierna przez dłuższy okres czasu. 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger