sobota, 27 grudnia 2014

Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów.

Po świętach trzeba zabrać się za pracę i skończyć z obżeraniem :) W ramach przerywnika pomiędzy dojadaniem resztek świątecznych specjałów, przeczytajcie moją recenzję dotyczącą ostatniego, otrzymanego kosmetyku od BingoSpa.






Od producenta:
Jedwabiście miękkie i sprężyste, pełne blasku włosy wymagają swoich naturalnych cząstek budulcowych - protein i aminokwasów, a tych dostarczy Twoim włosom Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów  BingoSpa. 
Jedwab BingoSPa posiada właściwości regeneracji struktury i komórek włosów dzięki aminokwasom i peptydom, będących jego materiałem budulcowym.
Skład:
Pojemność: 300 ml
Cena: 9 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Ubolewam po raz kolejny nad nieprzemyślaną formą opakowania. Taka butelka wyślizguje się w dłoni, a dodatkowo zakręcanie jej kiepskiej jakości zakrętką nie jest najłatwiejsze, gdy mamy mokre ręce. Może producent pomyśli o pompce ? Wtedy nie miałabym się do czego przyczepić, ponieważ zdecydowanie widzę poprawę jeśli chodzi o etykiety. Ta nie odpada po zmoczeniu, jak poprzednio stosowane w kosmetykach BingoSpa. 


Konsystencja jest bardzo przyjemna, nie spływa z dłoni. Na moje włosy muszę użyć sporo takiego jedwabiu, chociaż z pienieniem nie ma żadnych problemów. Jednak wydajność uznaję za całkiem przyzwoitą, wszystko zależy od długości naszych pasm. Kosmetyk posiada przyjemny, świeży i długo wyczuwalny zapach, który jest z pewnością dużym atutem, a także elementem zachęcającym do stosowania. 


Co z działaniem ? Tutaj mam pewien problem. Owszem szampon dobrze myje, oczyszcza włosy, nadaje im miękkość i blask. Niestety kłopoty rozpoczynają się w momencie chęci rozczesania czupryny. Włosy plączą się niemiłosiernie, szczotka nie daje rady ich ujarzmić. Dodatkowo mam uczucie siana na głowie, co jest dla mnie naprawdę nie do przeżycia. Muszę jednak przyznać, że nie wszyscy w ten sposób odbierają niniejszy produkt. Pół butelki jedwabiu oddałam mamie, która jest z niego zadowolona i nie ma problemów z plątaniem włosów. Sądzę więc, iż kosmetyk przypadnie do gustu pewnej części osób, natomiast inni będą musieli dalej szukać swego ideału. Bywa i tak :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger