wtorek, 30 grudnia 2014

Mocne paznokcie dzięki odżywce Laura Conti.

Czy po świątecznych porządkach wasze paznokcie są obrazem rozpaczy ? Jeśli na to pytanie odpowiadacie twierdząco, mam dla was pewną radę. Skuście się na odżywkę Laura Conti od firmy Coloris. Ja jestem nią zachwycona !







Od producenta:
Skład:
Pojemność: 12 ml
Cena: 6.49 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Odżywkę umieszczono w szklanej, przeźroczystej buteleczce. Jej kolor wydaje się być mleczny o lekkim, brzoskwiniowym zabarwieniu. Pędzelek którym rozprowadzamy preparat jest dosyć wąski, wydłużony, ale fajnie i precyzyjnie rozprowadza każdą warstwę multi odżywki. Ze schnięciem nie ma większych problemów, nie tracimy masy czasu na odpowiedni stan pozwalający na wykonywanie codziennych czynności. Zapach ? Niezbyt przyjemny, mocny i duszący, ale wszystko da się przeżyć jeśli działanie będzie takie jak trzeba. 
Już od dłuższego czasu moje paznokcie były strasznie kruche, na płytkach zauważyłam nieestetyczne bruzdy, które na próżno usiłowałam ukryć jakimś ciemniejszym lakierem. Odżywka Laura Conti rozwiązała ten problem, a dodatkowo nadała się nawet jako "bazówka" pod kolorowe emalie. Paznokcie stały się zdecydowanie bardziej twardsze, nie łamią się przy najmniejszym nacisku, nie rozdwajają. W związku z tym, że produkt zawiera formaldehyd musicie sprawdzić czy was nie uczuli. U mnie wrażliwości na tenże składnik brak. 
Jestem pełna podziwu w jaki sposób odżywka nadała mym pazurkom upragniony wygląd. Wystarczy być tylko systematycznym w stosowaniu ! Cena zachęca do eksperymentów :) 

3 komentarze:

  1. Odkąd piję tran moje paznokcie znacznie się wzmocniły,Widze,że to fajny produkt za małe pieniądze,

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej, ale chętnie wypróbuję. U mnie najlepiej spisuję się odżywka 8w1 firmy Eveline. ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger