niedziela, 21 grudnia 2014

Mała zmiana, a cieszy !

Czy jesteście już gotowe na święta ? Domy wysprzątane, a jedzonko idealnie zaplanowane ? U mnie troszkę zamieszania jest, ale mam nadzieję, że do środy wszystko ogarnę :) Wysprzątałam dziś salon, a na stół powędrował nowy obrusik... Taka mała zmiana bardzo się przydała.


Informacje:
Okno Art to pasaż sklepów z dekoracjami dla domu, posiadający innowacyjny kreator 3D, dzięki któremu z łatwością dopasujesz firanki do swojego okna.
Okno Art to pasaż, który powstał w 2013 roku.
Od początku istnienia dynamicznie się rozwija zyskując liczną rzeszę klientów.
Naszą misją jest stworzenie prężnego portalu branżowego w zakresie dekoracji okien, dbając indywidualnie o każdego klienta, w oparciu o najwyższe standardy i jakość świadczonych usług.










Kolor: biały z malowanymi elementami
Materiał: 100 % poliester
Wymiary: 100x150

Obrusik nie jest typowo świąteczny, ale wspaniale wpasował się w klimat mojego salonu. Delikatne, malowane elementy, oraz śnieżna biel materiału sprawiają, że obrus prezentuje się bardzo elegancko i przyciąga uwagę gości. Pięknie leży, nie przesuwa się na blacie stołu. Chociaż wygląda na delikatny i taki, który łatwo może się podrzeć, zachwyca solidnym wykonaniem, oraz materiałem o naprawdę wysokiej jakości. Dzięki temu, że nie jest zdobiony elementami związanymi z Bożym Narodzeniem, będę go mogła wykorzystać o każdej porze roku. Obrus ma kształt prostokątny, wymiarowo też spełnia moje oczekiwania. "Arek" pielęgnowany w odpowiedni sposób, będzie cieszył nasze oko przez długi, długi czas. 

Dla lubiących okienne dodatki, mam jeszcze do zaprezentowania taką oto stokrotkę... 






Moja stokrotka w kolorze różowym, powędrowała do storczyków. Tam prezentuje się idealnie, ale wy oczywiście możecie ją wykorzystać jako ozdobę firankową. Stokrotka jest ręcznie malowana, pięknie błyszczy w promieniach słoneczka. Wygląda na delikatną, ale naprawdę robi wrażenie. Tak niewielki element dekoracyjny, potrafi odmienić wybrany kąt pomieszczenia, a jednocześnie poprawić humor pani domu :) Jeśli macie ochotę na taki kwiatuszek, rozejrzyjcie się na stronie Okno Art. W ofercie znajdziecie różne warianty kolorystyczne niniejszej ozdoby. 

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger