niedziela, 28 grudnia 2014

Moja pierwsza świeca od Bridgewater Candle.

Znacie moją miłość do świec. Dla mnie liczy się nie tylko zapach, ale wygląd zewnętrzny i odpowiednie rozmiary. Tego typu umilaczy mam naprawdę sporo, w związku z tym jakoś to wszystko muszę upakować na szafkach :) Dziś chciałam wam zaprezentować małą świeczuszkę, która po prostu czaruje zapachem. W tym przypadku stwierdzenie, że "małe jest piękne" faktycznie pasuje idealnie ! Pachnący produkt pochodzi od Bridgewater Candle.


O firmie:
Bridgewater Candle Company została założona w 1998 roku w Spartanburg,  Suoth Carolina USA i szybko została jednym z liderów na rynku produktów zapachowych.  Zyskała reputację świec czysto palących się z bardzo szeroką gamą nut zapachowych.  Bridgewater oferuje przyjazne  i komfortowe zapachy, którymi możemy się otaczać każdego dnia. Od świeżych i czystych do ciepłych i przytulnych.
Podstawy naszego działania 
Wysoka jakość i dobra cena
Każda świeca z Bridgewater pali się czysto, uzupełnia szybko pokój zapachem, przy tym świetnie się prezentuje! Przystępna cena sprawia, że każdy może rozkoszować się marką Bridgewater Candle.
Kreowanie wyjątkowych chwil
Bridgewater specjalizuje się w zabawych, przyjaznych i komfortowych zapachach. Od świeżych i czystych zapachów takich jak: White Cotton i Solitude do ciepłych i przytulnych zapachów takich jak Sweet Grace i Welcome Home.
Bridgewater kreuje te wyjątkowe chwile, które warto przywołać  i móc je zachować.
Codzienna przyjemność
Bridgewater dostarcza codzienną przyjemność wynikającą z używania produktów i zapachów, które tworzą idealną atmosferę bez względu na to  czy to wystawny obiad, wesele czy romantyczny wieczór we dwoje. Bridgewater dodaje tym wszystkim chwilom ciepła i wyjątkowości.
Dzielenie się dobrem 
Bridgewater zaangażowane jest w odżywianie i dbanie o dzieci z krajów rozwijających się. Z każdej sprzedanej świecy Bridgewater Candle oddaje część kwoty dla sierot w różnych częściach świata.








Waga: 56 g.
Cena: 10 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Po raz pierwszy miałam przyjemność poznać wyrób Bridgewater Candle, ale jestem przekonana, że to spotkanie nie było ostatnim. Świeca typu votive nieziemsko mnie zaskoczyła. Nie sądziłam, iż takie maleństwo będzie wypełniało mój dom tak silnym, bardzo przyjemnym aromatem. Zapach 'Merry Morning' za sprawą ciepłych, przyprawowych akordów, będzie pasował do posiedzeń w zimowe wieczory przy kubku gorącej herbatki i dobrej książce. Zapach słodziutkiej niczym miód gruszki, cynamonu i goździków, jest wyczuwalny w stu procentach. Uzupełnienie stanowią nuty piżma, oraz waniliowego kremu. Nawet gdy świeca nie jest palona wydziela tak silny, a jednocześnie niezbyt mdlący zapach, że nie sposób przejść obok niej obojętnie. Natomiast podczas palenia, przeżywamy prawdziwą eksplozję 'Merry Morning' :) Świeca wypala się równomiernie, ponieważ została stworzona z oleju sojowego - unikat w tego typu produktach. Myślę, że takie maleństwa za sprawą wyrazistych, różnorodnych wariantów zapachowych i niskiej ceny, powinnyście posiadać w swym domu. Ja już jestem wierną fanką Bridgewater Candle :) 

4 komentarze:

  1. To, że oddają kasę na dzieci z biednych krajów od każdej świeczki to po części taki marketing, chętniej kupisz, bo myślisz, że zrobisz dobry uczynek.

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz......teraz będę chorować na świece z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger