niedziela, 2 kwietnia 2017

Ziołowa pasta do zębów Ecodenta

Dziś chciałam wam opowiedzieć o kolejnym produkcie, który zakupicie w sklepie internetowym e-fryzjernia.pl To miejsce w sieci ciągle mnie zaskakuje - oczywiście pozytywnie! Można tam znaleźć nie tylko kosmetyki do włosów, bo w ofercie widnieją również pasty do zębów. Oto jedna z nich, jak dla mnie idealna pod każdym względem...






Od producenta:

Skład:

Pojemność: 100 ml
Cena: 10.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Przeglądając ofertę sklepu, zauważyłam kilka past Ecodenta, które nigdy wcześniej nie stosowałam. Ba! Nawet nie słyszałam o tej marce, więc byłam tym bardziej chętna na testy produktu. Jestem osobą nieprzywiązującą się do konkretnej firmy jeśli chodzi o pasty do zębów. Z chęcią kupuję nowości, nie ukrywam, że reklama danego preparatu wpływa na mnie mega dopingująco. 

Tym razem skusiłam się na poznanie niezwykłej pasty. Co ją wyróżnia? Bardzo "przyjazny" skład. Na liście składników nie znalazłam niczego niepokojącego, więc pasta może być stosowana także u dzieci - oczywiście w odpowiednich ilościach. Obecność ekstraktów z siedmiu ziół wykonuje kawał dobrej roboty...

Opakowanie pasty prezentuje się zachęcająco. Grafika tekturowego pudełeczka nawiązuje do "naturalności", natomiast sama tubka nie sprawia żadnych problemów podczas użytkowania. Możemy z niej wycisnąć każdy mililitr preparatu, idealnie na szczoteczkę, a nie na podłogę bądź ubranie. Tak, zdarzały mi się i takie przygody :) 


Pasta posiada zielonkawy kolorek i dobry smak. To przyjemna dla jamy ustnej mieszanka nut ziołowych i mentolowych. Produkt rewelacyjnie odświeża oddech i to na długi czas. Zwykle po umyciu zębów zwykłą pastą, musiałam jeszcze sięgać po płukanki. Dzięki Ecodenta, zwyczajnie rezygnuję z dodatkowego "wzmacniacza" świeżości w ustach - nie jest mi potrzebny.

Zauważyłam, że po użyciu pasty Ecodenta, moje dziąsła przestały krwawić, zniknęła gdzieś nadwrażliwość, a zęby stały się zdecydowanie bielsze. Przebarwienia po kawie znikają, chociaż do ich całkowitej likwidacji jeszcze daleko. Niemniej, jestem na dobrej drodze i z chęcią powitam w swojej łazience, kolejne opakowanie pasty Ecodenta, by osiągnąć pełen sukces.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger