sobota, 22 kwietnia 2017

Róż do policzków Revers Cosmetics

Ostatnim kosmetykiem Revers Cosmetics, który miałam okazję przetestować, jest róż do policzków. I chociaż nie maluję się każdego dnia, a jeśli tylko, to nakładam na twarz odrobinę podkładu, to i tak staram się jak najczęściej sięgać po ten produkt. Bardzo go polubiłam, chociaż na samym początku do różu byłam nastawiona sceptycznie... 

Zdjęcie użytkownika Revers Cosmetics.





Skład:

Waga: 7,5 g
Cena: 5.55 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Należę do osób, które boją się mocnego, wyrazistego makijażu, ale powolutku przekonuje się do jakichś większych zmian w make-upie. Jeśli chodzi o róże, to nie jestem specjalistką w tym temacie. Uważam, że lepiej nałożyć go mniej, niż później wyglądać jak klaun, bo przesadziłam z ilością kosmetyku. Równie ważne jest odpowiednie rozprowadzenie różu. Akurat on lubi często płatać figle i tworzyć plamy. Na szczęście kosmetyk od Revers Cosmetics należy do takich produktów, które może z powodzeniem stosować amatorka i nie bać się żadnej wpadki urodowej. 

Ja mam róż o numerze 14, pasującym idealnie do mojej karnacji. Ciekawie wygląda też ten oznaczony cyfrą 15. Myślę, że skuszę się na niego w przyszłości. Każdy kosmetyk został wyposażony w niewielki pędzelek. Ja z niego zrezygnowałam, bo mam swój, ale z braku laku, czy podczas podróży, mamy już wszystko w zestawie. 

Róż posiada jedwabistą konsystencję i odpowiednią pigmentację. Pięknie wtapia się w skórę i tworzy bardzo naturalny, promienny efekt. Stanowi idealne uzupełnienie makijażu, nie wygląda tandetnie i bazarowo, nie tworzy plam. Świetnie podkreśla policzki, nadaje im świeżego, zdrowego kolorytu. Z trwałości różu jestem zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger