wtorek, 18 kwietnia 2017

Suplement diety - Skrzyp i Pokrzywa

Nie jestem wielką fanką suplementów, ale też nie należę do ich przeciwników. Jeśli jakiś preparat mnie zainteresuje, a jego skład jest bezpieczny, podejmuję wyzwanie i rozpoczynam kurację. Dziś chciałam wam przedstawić kolejny suplement Humavit, który powinien zainteresować w szczególności kobiety ;) 

 Zdjęcie użytkownika Humavit.



Od producenta:

Skład/Sposób podania:

Ilość w opakowaniu: 150 tabletek
Cena: 9 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Mamy tutaj suplement, który można zaliczyć do grupy tych "na urodę". Jak wiadomo, każda z nas często szuka magicznych sposobów na idealne włosy czy paznokcie. W tym przypadku szczególnej magii nie ma, są natomiast dwa składniki, znane wam doskonale. Skrzyp i pokrzywa - pasujący do siebie duet. Suplement otrzymujemy w postaci niewielkich, okrągłych, lekko spłaszczonych tabletek. Nie miałam żadnych problemów z ich połykaniem, a muszę zaznaczyć, że większość tabletek spożywam z niemałym trudem. W tym przypadku wystarczało zwykle tylko pół szklanki wody. 


Suplement działa i nie są to tylko puste obietnice producenta. Reklama reklamą, ale preparat Humavit robi swoje. Dzięki niemu moje paznokcie już się nie kruszą, a włosy przestały wypadać garściami. Dodatkowo, do swojej diety wprowadziłam więcej owoców i warzyw. W tak prosty sposób osiągnęłam zamierzony efekt. Codzienne zażywanie czterech tabletek suplementu weszło mi w nawyk, chociaż na samym początku kuracji nie byłam tak systematyczna. Jeśli czujecie potrzebę zażywania skrzypu i pokrzywy, to gorąco polecam wam produkt Humavit. Działa, a jednocześnie nie wywołuje sensacji żołądkowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger