czwartek, 20 kwietnia 2017

Mleczna kolekcja do pielęgnacji włosów od Nivea

Po raz kolejny, jako jedna z przyjaciółek marki Nivea, otrzymałam przesyłkę z ich nowościami. Muszę przyznać, że było to dla mnie ogromne zaskoczenie, a gdy paczka już dotarła, uśmiech sam cisnął się na moje usta. 

 Zdjęcie użytkownika NIVEA.

Jeszcze przed świętami w moje ręce wpadł... karton mleka! Tak, tak, dobrze czytacie i dobrze rozumujecie. Jednak w jego wnętrzu nie znalazłam białego płynu, a trzy nowe kosmetyki Nivea do pielęgnacji włosów. Osoby odpowiedzialne za projekt opakowania, powinny otrzymać jakiś specjalny medal. Jestem zachwycona formą pudełeczka. 



Tak jak wspominałam, w kartonie schowały się trzy kosmetyki do pielęgnacji włosów. Produkty te są przeznaczone dla pasm normalnych, suchych i zniszczonych. Coś dla mnie! Pozwólcie, że teraz przedstawię wam bliżej każdy kosmetyk... 





Skład:

Pojemność: 250 ml
Moja opinia:
Szampon umieszczono w niebieskiej, charakterystycznej dla produktów tej marki buteleczce. Co ważne, takie opakowanie nie sprawia problemów podczas użytkowania. Nie przewraca się, kosmetyk mogę zamknąć i otworzyć jednym ruchem ręki. Konsystencja? Na plus! Niewielka ilość szamponu wystarczy aby umyć włosy gęste i długie. Zapach jest charakterystyczny dla wyrobów marki Nivea. Ten niepozorny produkt moja czupryna bardzo polubiła. Chętnie po niego sięgam regularnie, praktycznie codziennie. Świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie obciąża pasm, ładnie odbija je u nasady. Dzięki niemu, nie mam problemów z późniejszą stylizacją. 





Skład:

Pojemność: 200 ml
Moja opinia:
To uzupełnienie mlecznego szamponu, które warto kupić i stosować bez najmniejszych obaw. Odżywka nie obciąża włosów, czego tak bardzo się obawiałam na samym początku. Sprawia że pasma zyskują niesamowity blask, miękkość, układają się idealnie, nie plączą się i nie puszą. Konsystencję ma rewelacyjną. Odpowiednio zwartą, umożliwiającą precyzyjną aplikację nawet na dłuuugich włosach. Zapach oczywiście nie był dla mnie zaskoczeniem - ważne iż jest przyjemny i zachęcający do systematycznego użytkowania produktu.




Skład:

Pojemność: 200 ml
Moja opinia:
Uwielbiam odżywki w takiej formie, więc z tego kosmetyku jestem chyba najbardziej zadowolona. Po mgiełkę sięgam w momencie, gdy nie mam zbyt dużo czasu na aplikację tradycyjnej odżywki. Faktycznie działa ekspresowo, bo już po pierwszym użyciu wspaniale ujarzmia niesforne kosmyki. Dodatkowo ułatwia rozczesywanie i naturalnie nie obciąża czupryny. 

Mleczna seria do włosów od Nivea, to według mnie strzał w dziesiątkę. Moje zniszczone włosy polubiły wszystkie trzy produkty, także z pewnością będę po nie sięgała regularnie. Są dostępne między innymi w Rossmannie. Do wyboru macie jeszcze linię do włosów o strukturze cienkiej lub grubej. Każda z was znajdzie coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger