poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Zielona, owocowa herbatka...

Nie wiem jak wy, ale ja bez herbaty nie wyobrażam sobie życia. Muszę codziennie, niezależnie od pory roku, wypić minimum trzy szklanki takiego napoju. Nie jestem zwolenniczką konkretnego gatunku herbat. Z chęcią sięgam po to, czego jeszcze nigdy wcześniej nie próbowałam. Dlatego też z największą przyjemnością poznałam kolejny produkt od Tea & Coffee Rebels.

Zdjęcie użytkownika Tea Rebels.




Od producenta:

Waga: 170 g
Cena: 32.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Może i jestem typową, łasą na ładne opakowania kobietą. Jednak przyznaję się do tej swojej słabości i biegnę w podskokach by was poinformować, że zakochałam się w puszce herbaty. Tak, tak! Nie oszalałam, ale zwyczajnie ten produkt podbił moje serce już od pierwszego spotkania. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z herbatą, która by była zapakowana w tak wspaniały sposób. Metalowa puszka z wizerunkiem Lennona, a także ze słowami tejże gwiazdy, prezentuje się w mojej kuchni idealnie. 


Puszka została odpowiednio zabezpieczona, więc mam też pewność, że otrzymuję produkt o najwyższej jakości. W środku znajduje się 170 g herbaty, schowanej dodatkowo w foliowy woreczek. Widać, iż producent dokłada wszelkich starań, by klient był faktycznie zadowolony. 



Co to za herbata? To zielona pyszność, wzbogacona dodatkowo rodzynkami, pąkami róży, płatkami słonecznika i kwiatem dzikiej malwy. Każdy z tych składników, jest w tej mieszance faktycznie obecny i dostrzegalny gołym okiem. Wiecie, z tymi herbatami bywa różnie... Często poszczególne składniki są tylko wypisane na opakowaniu, a w realu ani ich nie widać, a tym bardziej nie czuć. 



Herbatka po zaparzeniu upaja swym zapachem. Od razu można wyczuć lekko owocową nutę, która jest obecna również w smaku naparu. Zielona herbata została więc w tym przypadku nieco złagodzona, ale ciągle zachowuje swą orzeźwiającą moc. 

Piję ją najczęściej popołudniami... Kiedy czuję, że za chwilkę padnę na twarz i już nie wstanę. Kiedy nie mam ochoty na wykonywanie dalszych, zaplanowanych wcześniej czynności. Herbatka pobudza, zachęca do działania, ale także świetnie relaksuje i nastraja optymistycznie. Jest bardzo smaczna, idealna na ciepło i zimno. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger