wtorek, 4 kwietnia 2017

Szampon do włosów delikatnych z naturalnymi ceramidami

Po zimie nasze włosy często wyglądają fatalnie. Chcąc je ustrzec przed mocnym cięciem, szukamy skutecznych kosmetyków do pielęgnacji zniszczonych, osłabionych pasm. Ja zmagałam się właśnie z takim problemem, ale trafiłam na świetny szampon firmy Loton. Znam ich produkty, ale akurat ten był dla mnie totalną nowością. 

 Zdjęcie użytkownika Loton.




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 g
Cena: 7.12 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Niby zwykły szampon do włosów, ale potrafi zdziałać cuda. Jestem osobą, która ma nieustanne problemy z czupryną. A to się puszy, a to reaguje łupieżem na zmianę kosmetyku. W dodatku końcówki nigdy nie wyglądały jak trzeba. Każde mycie i późniejsze suszenie włosów, było dla mnie totalną mordęgą. Kiedy w moje ręce wpadł szampon firmy Loton, pasma przyjęły go nadzwyczaj pozytywnie. 

Kosmetyk mieści się w smukłej, lekkiej i bardzo poręcznej buteleczce. Zamknięcie z klapką i niewielka dziurka na szczycie opakowania, to strzał w dziesiątkę i łatwość podczas użytkowania. Nic się nie wyleje bez naszej kontroli.


O zapachu szamponu mogłabym opowiadać godzinami. Dawno nie miałam tak pięknie pachnącego kosmetyku do pielęgnacji włosów. W kompozycji aromatycznej wyczuwam... fiołki, które akurat upajają nas swym zapachem. Szampon Loton pachnie według mnie identycznie, jak te niewielkie kwiatuszki. Konsystencja akuratna, nie mam się po prostu do czego przyczepić ;) 

  
To niepozorne cudo pewnie znów zagości w mojej łazience. Prawie wykorzystałam całą zawartość buteleczki, ale na sto procent zakupię kolejne opakowanie. Szampon wspaniale oczyszcza włosy, nie plącze ich, nadaje się do codziennego stosowania. Nie obciąża czupryny, a nadaje pasmom niesamowitą miękkość, gładkość i delikatność. Włosy dzięki niemu wyglądają zdrowo, pięknie błyszczą i nie sprawiają żadnych problemów podczas stylizacji. 

Szampon do włosów delikatnych z naturalnymi ceramidami kupicie za niecałe 10 zł. Nie jest to więc kosmetyk z górnej półki, a działa zgodnie z obietnicami producenta. No i ten zapach... Nawet tylko dla niego jestem w stanie zakupić produkt bez najmniejszego wahania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger