środa, 18 lutego 2015

Szampon&żel dla dzieci Alpinweiss.

Nie wiem jak jest u was, ale moje dzieci nie lubią myć włosów. To dla nich kompletnie niepotrzebny element pielęgnacji , więc z chęcią by go pominęły :) Ja jednak trzymam rękę na pulsie i zachęcam jak mogę do samodzielnego mycia czuprynek. Pomocą służy kolejny produkt Alpinweiss, który otrzymałam od firmy P&D Polska.






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 400 ml
Cena: 8.19 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Dzieci mogą samodzielnie korzystać z kosmetyku, ponieważ dosyć duża butla, wbrew pozorom jest lekka i poręczna. Przez sporych rozmiarów otwór, wydobywa się akuratna ilość produktu, a więc łatwą i szybką aplikację mamy zapewnioną :)


Szampon&żel ma gęstą, niezbyt lejącą konsystencję. Nic nie spływa z dłoni, włosów, a już niewielka ilość wystarcza, by wytworzyć sporą ilość puchatej piany. Kosmetyk pachnie świeżo, owocowo, z pewnością zapach przypadnie szkrabom do gustu. Nie utrzymuje się zbyt długo na włosach i ciele, ale myślę, że taki mały defekt można mu wybaczyć. 


Kosmetyk Alpinweiss służy do mycia włosów i ciała. Z dozą niepewności podeszłam do takiego wynalazku bojąc się o wysuszenie skóry dziecka przez niniejszy produkt. Po pierwszych testach doszłam do wniosku, że obawy były bezpodstawne. Szampon&żel świetnie myje ciało, a jeśli chodzi o włosy, to wcale ich nie plącze. Czuprynkę można swobodnie rozczesać, a że podczas mycia nic nie szczypie w oczy, dzieci są w pełni usatysfakcjonowane. Rozwiązanie 2w1 pozwala nam zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale i ograniczone miejsce na półkach w łazience. 

3 komentarze:

  1. Nie kojarzę firmy, ja też muszę moje dziecko w końcu trochę usamodzielnić w kąpieli.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger