środa, 15 marca 2017

Wybielająca odżywka do paznokci Laura Conti

Ostatnimi czasy polubiłam mocniejsze lakiery. Czerwienie, ciemniejsze róże, odcienie śliwki - to zdecydowanie moje "must have" przez kilka ostatnich tygodni. Niestety nie zawsze pamiętałam o aplikacji bazy na paznokcie, a na efekty takiego zaniedbania nie trzeba było długo czekać. Pomogła odżywka firmy Coloris

 http://coloris.biz/





Od producenta:

Skład:

Pojemność: 12 ml
Cena: 8.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Odżywkę przetestowałam w odpowiednim momencie, bo moje paznokcie po kontakcie z ciemnymi lakierami wyglądały fatalnie. Dodatkowo strasznie się łamały, nawet pod najmniejszym naciskiem.

Nie należę do osób, które systematycznie stosują dany produkt. Jestem zapominalska, także przeprowadzenie pełnej kuracji preparatem, bywa w moim przypadku niezwykle trudne. Jednak tym razem nieco się zmotywowałam i odżywkę stosowałam namiętnie przez odpowiednią ilość czasu. Dziś mogę z dumą stwierdzić, że faktycznie działa.

Kosmetyk mieści się w opakowaniu, charakterystycznym dla lakierów do paznokci. Niewielki, smukły pędzelek, ułatwia aplikację odżywki, bez zalewania skórek. Preparat szybko wysycha i tworzy na płytce lekko mleczną warstewkę. Wygląda to ładnie, a nie tandetnie.
Odżywka faktycznie wybiela płytkę. Nie muszę się już martwić zażółconymi paznokciami i spokojnie nakładam kolorowe emalie, bez obaw o późniejszą katastrofę. Nawet nie łamią się tak jak wcześniej, są zdecydowanie twardsze i wyglądają zdrowo. Odżywka jako baza sprawdza się idealnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger