czwartek, 9 marca 2017

Obrus Vanilla Orchid

Należę do osób, które lubią upiększać swoje mieszkanie. Cieszy mnie nawet drobiazg. Czasem niewielka zmiana potrafi w stu procentach poprawić wygląd pomieszczenia. Nie zawsze musi to być nowy mebel, przemalowanie ścian i temu podobne wydatki. Mnie zupełnie na to nie stać, więc koncentruje się właśnie na wspomnianych drobiazgach. Firanki, zasłony, obrusy... W tym drzemie sukces idealnego mieszkania. Dziś chciałam wam zaprezentować pewien obrus od Tekstylialand.pl, który nie dość, że skradł moje serducho, to dodatkowo stał się obiektem westchnień rodziny i sąsiadek!

 Zdjęcie użytkownika Tekstylialand.pl.

O firmie:
Właścicielem sklepu jest firma VILINE sp. z o.o. s.k., działająca już od 1998 roku w branży tekstylnej. Nasza oferta obejmuje artykuły tekstylne własnej autorskiej kolekcji. Ich dostawcami są uznani europejscy producenci.

Znajdą u nas Państwo najwyższej jakości, oryginalne produkty w unikatowych wzorach. Większość z nich wyprodukowana została z naturalnego włókna. Wyjątkowe wyroby znanych marek reprezentują najbardziej nowoczesne trendy we wzornictwie.

Bogata oferta sklepu internetowego TekstyliaLand obejmuje wiele pozycji takich jak gotowe firany i zasłony, obrusy czy rolety rzymskie. W sprzedaży posiadamy również m.in. pościel z satyny, narzuty na łóżka i kanapy oraz inne modne dodatki. Proponowane przez nas artykuły tekstylne pochodzą od uznanych producentów z Hiszpanii i Francji.

Dbamy o to, by każdy z naszych Klientów był usatysfakcjonowany zakupami w naszym sklepie internetowym. Jeśli cenią Państwo prestiż, wygodę i piękno, trafiliście we właściwe miejsce! Bogaty wybór unikatowych produktów, wyróżniających się funkcjonalnością oraz oryginalnym designem zadowoli nawet najbardziej wymagających Klientów.

Kontakt z obsługą sklepu jest rewelacyjny! Ludzie którzy tam pracują znają się na rzeczy. Potrafią doradzić, a realizacja zamówienia, to już prawdziwa petarda. Takie firmy szanuję i mówię im stanowcze "tak". 

Z bogatej oferty sklepu wybrałam sobie obrus. Postanowiłam, że niniejszy produkt zagości w mojej kuchni, bo stół od jakiegoś czasu zwyczajnie działał mi na nerwy. Nie pasował do klimatu domu, wyglądał tak jakoś smutno... Obrus zdecydowanie zmienił jego nieciekawy wygląd. Ba! Kuchnia zyskała "drugie życie"!





Obrus VANILLA ORCHID

Czyż nie jest piękny?! Dosłownie zakochałam się w tym obrusie i z pewnością zakupię kolejne sztuki z tego rodzaju. Zdecydowałam się na kwiatowy motyw, bo to mój żywioł i mój świat. Ubóstwiam storczyki, a ten ze wzoru wygląda fenomenalnie. Od razu wpada w babskie oko...





Mój kiepski aparat nie potrafi oddać całej urody obrusu od Tekstylialand.pl Jest identyczny jak na zdjęciu, które znajdziecie na stronie internetowej sklepu. Do wyboru macie kilka rozmiarów produktu, także każda kobieta znajdzie coś odpowiedniego na swój stół. Ja skusiłam się na maksymalne rozmiary: szerokość 150 cm i długość 230 cm. Cena różni się w zależności od wybranego rozmiaru. 

Pozytywnie zaskoczyła mnie także jakość wyrobu. To nie zwykła "szmatka", a materiał z wysokiej półki. Zdążyłam już uprać i wysuszyć obrus, bo u mnie oczywiście o plamę i wylanie czegoś na stół nietrudno. Na szczęście nic złego z moim wspaniałym obrusem się nie stało. Po praniu wygląda równie idealnie. A prasowanie? Nie sprawia żadnych problemów. Lekkie przejechanie żelazkiem po materiale w zupełności wystarczy.







Obrus Vanilla Orchid nie "straszy" ostającymi nitkami, które tylko psułyby efekt. W dodatku przepięknie się układa na stole, bo jest odpowiednio ciężki. Nie ślizga się po blacie, nie zsuwa przy lekkim dotyku. 


 
Obrus po prostu zachwyca kolorystyką i samym wykonaniem. Z pewnością posłuży mi przez kilka sezonów. Barwy produktu nie bledną po praniu i myślę, że wraz z biegiem czasu też nie stracą na intensywności. Tkanina posiada certyfikat "Tekstylia godne zaufania", wydany przez Instytut Włókiennictwa.



Wzór na tkaninie został wydrukowany przy użyciu nowoczesnych technologii ekologicznego druku cyfrowego. To sprawia, że kolory produktu są tak rzeczywiste i przyciągające wzrok.

alt

W ofercie sklepu znajdziecie nie tylko obrusy. Są i eleganckie firany, zasłony, bieżniki itp. Jest w czym wybierać i tak jak wspomniałam, obsługa służy pomocą. Przygotujcie się na to, że decyzja dotycząca zakupu konkretnej sztuki wyrobu, będzie bardzo trudna do podjęcia. Sama wahałam się pomiędzy wieloma wzorami obrusu z motywem roślinnym. Ciekawie wyglądają też te ze zwierzakami. Mam nadzieję, iż jeszcze nie jeden raz pokażę wam coś, co znajdziecie w sklepie Tekstylialand.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger