piątek, 17 marca 2017

Intensywnie odżywcza maska do stóp z glinką kaolinową

Podczas zimy nie przywiązujemy zbyt dużej uwagi do pielęgnacji stóp. A przecież one dosłownie duszą się w tych grubych skarpetach i ciepłych kozakach. Później chcemy, aby stópki zachwycały w sandałkach, by wyglądały nienagannie. Niestety to tak nie działa. O idealną kondycję skóry stóp należy zadbać odpowiednio wcześniej. Ja już przygotowuje się na pokazywanie nóg w towarzystwie jednego z kosmetyków firmy Coloris. To nowość w ich ofercie!

http://coloris.biz/




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 35 ml
Cena: 7.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jak wielokrotnie wspominałam, nie przepadam za kosmetykami w saszetkach. Zawsze gdzieś te resztki produktu, które nie wykorzystam za jednym zamachem, zasychają, a i higieniczne przechowywanie takich "skarbów" też nie należy do najłatwiejszych. Jednak od czasu do czasu sięgam po maseczki w saszetkach, bo po pierwsze - są tanie, a po drugie - mogę sprawdzić działanie produktu i bez żalu zrezygnować z niego, gdyby się zwyczajnie nie sprawdził albo nie spodobał. Ta maska do stóp okazała się być dla mnie idealna. Wykorzystałam więc zawartość opakowania "na dwa razy" i wcale nie ubolewałam nad niedogodnościami podczas chomikowania resztek ;) 

Maska ładnie pachnie. Może nie jest to aromat zbyt kuszący, czy czarujący wasze zmysły, ale przyjemny, nieco ziołowy i delikatny. Konsystencję ma kapitalną! To jedwabisty mus, łatwy do rozprowadzenia na skórze i nie spływający ze stóp przez prawie godzinę. Ja jeszcze po aplikacji maski, nakładałam na stopy foliowe woreczki, a następnie specjalne skarpety - wtedy żaden mililitr produktu nie starłam w kontakcie z pościelą, albo podłogą. 

Maska fajnie nawilżyła i wygładziła moje stopy. Nawet pięty nie pozostały wobec niej obojętne, tylko poddały się odżywczemu działaniu kosmetyku. Produkt łagodzi podrażnienia, ma też działanie przeciwgrzybiczne. Ja akurat z grzybicą nie mam na szczęście problemów, aczkolwiek warto zabezpieczyć stopy przed jej rozwojem. Ta maska to świetne rozwiązanie dla osób, które potrzebują intensywnego odżywienia stóp, a nie chcą kupować preparatów o dużej pojemności i za duże pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger