piątek, 3 marca 2017

Intensywnie odżywcza, rozjaśniająca maska do dłoni

Po testach maski do stóp w formie skarpetek od firmy Coloris, przyszedł czas na sprawdzenie działania specjalnie nasączonych rękawiczek - zabiegu do dłoni. Tego produktu też byłam bardzo ciekawa, bo od jakiegoś czasu moje łapki się buntowały i opierały działaniu większości kremów. 

 http://coloris.biz/




Od producenta:



Skład:

Cena: 11,93 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Tak jak to było w przypadku maski do stóp, tutaj też mamy identyczną formę opakowania. Na kartonowym pudełeczku umieszczono odpowiednią ilość informacji, która dla mnie jest wystarczająca. Nie jestem zmuszona szperać na stronach internetowych w celu znalezienia dokładniejszych wskazówek odnośnie stosowania zabiegu, składu itp. Niby drobnostka, ale dla mnie mająca ogromne znaczenie.

W środku opakowania znajdziemy dwie, foliowe rękawice. Są naprawdę duże, ale dzięki specjalnemu zabezpieczeniu w postaci lepiącego serduszka, nic nie zsuwa się z dłoni. Wszystko dobrze przylega do skóry. Wnętrze rękawic wypełniono specjalnym płynem o przyjemnym zapachu. Z pewnością nie wypływa on z foliowych "woreczków'. 


  
 Jak działa taki zabieg? Jest w zupełności bezpieczny dla wrażliwej skóry. Nie wywołuje szczypania, dyskomfortu. Świetnie nawilża suche, spierzchnięte dłonie, radzi sobie nawet z przesuszonymi skórkami przy paznokciach! Po użyciu takie maseczki, łapki są idealnie gładkie, miękkie, skóra sprężysta i elastyczna. Szczególnego działania rozjaśniającego nie zauważyłam, ponieważ nie mam problemów z przebarwieniami.

Kolejną nowość marki Laura Conti mogę wam polecić z czystym sumieniem. Zważywszy na to, że zima zwykle lubi działać negatywnie na nasze dłonie, a jak same wiecie, to one są wizytówką kobiety. Warto zadbać o ręce odpowiednio wcześniej, zanim pojawią się pierwsze problemy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger