piątek, 17 marca 2017

Najel - Mydło Aleppo z czarnuszką

Dziś postanowiłam zaprezentować wam produkt ekologiczny, idealny dla wrażliwców. Będzie to mydło w kostce, które zakupicie w sklepie internetowym e-fryzjernia.pl Przemiła właścicielka sklepu podesłała mi to maleństwo, a ja z miejsca się w nim zakochałam.

 




Od producenta/Skład:

Waga: 100 g
Cena: 11.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Przyznaję, że nie przepadam za mydłami w kostce. Już od dawna nie używałam właśnie takiego, bo w mojej łazience zazwyczaj gości kosmetyk w płynie. Kostkowe mydło lubi przecież "wyskakiwać" z dłoni podczas kąpieli ;) Jednak postanowiłam przetestować nowość, którą otrzymałam. Przekonał mnie skład produktu, a także obietnice producenta. Dziś mogę stwierdzić, że mydło się sprawdza i kolejna kostka znów wyląduje w mojej łazience.

Mydło zostało świetnie zapakowane. Na pierwszy rzut oka nie wygląda jak zwykła kostka myjąca, a kosmetyk specjalny :) Bardzo mi się spodobało samo opakowanie tego maleństwa. Producent umieścił też czytelny skład, więc nie mam się do czego przyczepić. 





Mydło nie pachnie szczególnie urokliwie, ale też zapach kosmetyku nie jest nieprzyjemny, uniemożliwiający stosowanie. Aromat po prostu ma w sobie naturalne, typowo mydlane nuty. Pieni się dobrze, dla mnie powstały biały puch jest wystarczający. W końcu to produkt ekologiczny, bez sztucznych dodatków, więc nie spodziewajmy się ogromu piany i feerii zapachów. Po prostu tak ma być.

 Na samym początku mydła używałam w sposób dość niepewny. Obawiałam się, że wysuszy moją skórę i doprowadzi do jej zaczerwienienia. Nic złego jednak mnie nie spotkało ;) Kosmetyk doskonale oczyszcza i wcale nie wysusza. Łagodzi nawet podrażnienia. Mydło użyte do mycia twarzy, zapewnia jej stuprocentowe oczyszczenie i odświeżenie. Zastosowane na całe ciało, działa równie delikatnie, przygotowuje do dalszych zabiegów urodowych. Z mydła mogą korzystać także dzieci. Kosmetyk należy do wydajnych, a jego cena mieści się w granicach zdrowego rozsądku. To produkt godny polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger