sobota, 25 marca 2017

Rozgrzewająca tokijska kawa wiśniowa

Należę do osób, które nie wyobrażają sobie życia bez kawy. Codziennie piję dwie filiżanki i to obowiązkowo. Muszę przyznać, że sporo kaw już przetestowałam i jakoś żadne nie należą do ścisłego grona moich ulubieńców. W odróżnieniu od tej, którą dziś pragnę wam przedstawić. To kawa od Tea & Coffee Rebels. Zakochałam się w tym produkcie...

Zdjęcie użytkownika Tea Rebels.

O firmie:
TEA & COFFEE REBELS intensywnych doznań kawowo – herbacianych dostarcza od pięciu lat. Początkowo w małym, lokalnym środowisku starannie wyselekcjonowanych krakowskich pubów i restauracji. Później w ogólnopolskiej dystrybucji największych sieci handlowych i mniejszych tradycyjnych sklepów, aż w końcu – po uzyskaniu międzynarodowego rozgłosu – w najodleglejszych zakątkach świata. Wszak dla nas nie tylko niebo jest przestrzenią bez granic.

TEA & COFFEE REBELS to najlepsze towarzystwo, w którym delektować się będziesz napojami o smaku Twoich snów. To relaks i nieuchwytna chwila bez pamięci, gdy nie wiesz, co Cię boli i dokąd zmierzasz.

TEA & COFFEE REBELS to kawy i herbaty, które powstają z pasji i z pasją są tworzone. Unikalne receptury i smaki, zaprawione szczyptą magii i okruchem czaru, powstają zawsze w trakcie niekończących się degustacji, najodleglejszych podróży i nieustannego dążenia do perfekcji.


TEA & COFFEE REBELS to wyjątkowe napoje dla wyjątkowych ludzi, którzy nie boją się łamać reguł, marzyć i widzieć świat inaczej.





Od producenta:

Waga: 130 g
Cena: 19.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Swoje zwierzenia w postaci "ochów" i "achów" na temat kawy, zacznę od pochwał pod kątem opakowania produktu. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że takie pudełeczko jest zwyczajne, typowe dla kaw. Jednak na żywo wygląda po prostu rewelacyjnie! Ujęła mnie grafika, a także tekst w języku angielskim i polskim. W tym przypadku mamy coś o blogowaniu, więc produkt już na starcie otrzymał ode mnie ogromnego plusa :) W sumie opakowania nie chowam do dziś, tylko trzymam je na kuchennym blacie, w widocznym miejscu. 

Pudełeczko mieści aż 130 g kawy, która została dodatkowo zapakowana w foliowy woreczek. W taki oto sposób mam pewność, że otrzymuję produkt wysokiej jakości. Po otwarciu woreczka, poczułam zapach, który zadziałał na mnie mega dopingująco. 


Po zaparzeniu było jeszcze lepiej ;) Ten aromat jest po prostu nie do podrobienia. Idealnie wyczuwam tutaj wiśniowe nuty, które stanowią wspaniałe połączenie z zapachem prawdziwej kawki. 


Tokijską kawę piję zazwyczaj rano, kiedy potrzebuję silnego bodźca do walki z wyzwaniami nowego dnia. Przygotowany napar pobudza, zachęca do działania, ale jednocześnie wspaniale relaksuje. Dzięki dodatkowi w postaci wiśniowego aromatu spożywczego (2%), kawa zyskała niebanalny smak, aromat i rozgrzewającą moc. 

Mogłabym ją pić non stop, bo jest przepyszna. Od razu skradła moje serducho, a także mojej znajomej, którą zaprosiłam na spotkanie z tokijską kawą wiśniową. Arabica o smaku wiśniowym, to według mnie idealna propozycja na poranne pobudzenie, południowy motywator, albo popołudniowy sposób na relaks. Gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger