środa, 22 marca 2017

Nawilżający szampon aloesowy

Kosmetyki Equilibra darzę ogromną sympatią. Jeszcze nie trafiłam na żadnego bubla, a jedynie na perełki, do których z chęcią powracam. Dziś pragnę wam zaprezentować nowość w ofercie firmy. Jest to szampon aloesowy, idealny dla całej rodziny. Tak, tak, tym razem nie byłam jedyną testerką :) 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 19.49 zł 16.57 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Kosmetyk należy do linii Naturale. Jak sama nazwa wskazuje, produkt nie ma w sobie parabenów, alkoholu, silikonów i innych szkodliwych dodatków. Zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego, więc z całkowitym spokojem mogłam mu zaufać. Nie miałam żadnych obaw przed podzieleniem się szamponem z resztą rodziny - nie podrażnia nawet największych wrażliwców. 

Szampon mieści się w niewielkim, lekkim i poręcznym opakowaniu. Butelka, a dokładniej rzecz ujmując etykieta, nawiązuje moim zdaniem do charakteru kosmetyku. Są oczywiście wyraźne informacje odnośnie samego produktu, jego skład itp. Opakowanie zamykane i otwierane na klik, to sensowne rozwiązanie. Mogę bez żadnych kłopotów aplikować odpowiednią ilość szamponu. Bez rozlewania, bez silnego wyciskania kosmetyku z wnętrza... 



Mile zaskoczyła mnie konsystencja. Nie jest zbyt wodnista, uciekająca z dłoni. Niewielka ilość szamponu wystarczy, aby umyć włosy o długości poza ramiona. Kosmetyk posiada przyjemny, aloesowy zapach, który działa mega odświeżająco.



Szampon używałam i nadal używam z największą przyjemnością. Pozostało go niewiele, ale jestem przekonana, że kolejne opakowanie znów zagości w mojej łazience. Moje włosy polubiły ten produkt i nie reagowały na niego w sposób niepokojąco zły :) Nie były splątane, a fajnie wygładzone. Nie puszyły się, nie sprawiały żadnych problemów przy rozczesaniu. Szampon dobrze nawilża suche, zniszczone włosy - takie, jakie mamy najczęściej po zimie. 

Dzięki temu kosmetykowi, moje włosy zyskały blask, miękkość i delikatność. Są sypkie, oczywiście bez śladu łupieżu. Szampon jest bardzo delikatny, więc nie wywołuje swędzenia skóry głowy itp. Przyjemny produkt, który mogę wam gorąco polecić. Podsumowując, kosmetyki Equilibra charakteryzuje wysoka jakość. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły ;) Niebawem pokażę wam odżywkę z tej samej serii...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger