czwartek, 16 marca 2017

Wody toaletowe DAGMAR

Chyba jak każda kobieta, a przynajmniej zdecydowana większość, uwielbiam perfumy. Mam na swojej toaletce pokaźną kolekcję przeróżnych flakoników od przeróżnych marek. Jedne z wyższych półek, inne tanie jak barszcz. Bo dla mnie większego znaczenia nie ma cena perfum, a oczywiście ich zapach. Dziś chciałam wam zaprezentować trzy wody toaletowe od Świt Pharma na zakup których, może sobie pozwolić każda kobieta, a nie tylko taka zarabiająca miliony. Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie. Pakowanie perfum - mistrzostwo świata! :)

Zdjęcie użytkownika Sklep ŚWIT Pharma.





Firma Świt Pharma stworzyła trzy wody toaletowe DAGRMAR:
- Magnolia
 - Lilly
- Sunflower



Każdą wodę umieszczono w przepięknym, bardzo eleganckim flakonie z grubego szkła. Na powierzchni buteleczki widnieje wyraźna nazwa Dagmar, ale także rodzaj produktu: Magnolia, Lilly, Sunflower. Opakowania przykuwają uwagę, chociaż producent postawił na proste podejście do tematu. Buteleczki nie mają dziwnego kształtu, za to są niezwykle poręczne. Ich wspaniałą ozdobą jest wizerunek na "odwrocie" w postaci danego kwiatu - Magnolii, Lilli i Słonecznika.



Każda buteleczka mieści 50 ml wody. Produkt dozujemy przy pomocy atomizera, który się nie zacina, a uwalnia przyjemną mgiełkę. 


A teraz kilka słów na temat poszczególnych wód toaletowych Dagmar. Zacznijmy może od mojego ulubieńca...





Nuty głowy: kwiat pomarańczy, melon, brzoskwinia
Nuty serca: irys, róża herbaciana, cyklamen, osmantus
Nuty głębi: drzewo sandałowe, mąkla tarniowa, piżmo, bursztyn

Polubiłam ten zapach już od pierwszego powąchania. Jestem w nim totalnie zakochana i ani myślę się odkochiwać przez najbliższe tygodnie. To zdecydowanie moje nuty zapachowe, chociaż nie jestem osobą, która przywiązuje się do konkretnych aromatów. Zapach inspirowany letnimi, dojrzewającymi w upalnym słońcu słonecznikami, podbił moje serducho bezgranicznie. Kompozycja aromatyczna należy do rześkich, orzeźwiających. To coś idealnego na lato. 

LILLY




Nuty głowy: brzoskwinia, jabłko, zielony hiacynt
Nuty serca: lilia, róża, jaśmin
Nuty głębi: bursztyn, piżmo

Ten zapach jest zdecydowanie słodszy od Sunflower. Jednak aromat nie mogę uznać jako zbyt przesadzony, mdły i nużący. Mnie się raczej nie znudzi, bo producent zadbał o odpowiednie wyważenie intensywności zapachu Lilly. Pasuje na jakieś większe wyjścia. Przyjemnie otula, dzięki niemu czuje się kobietą uwodzicielską i seksowną. Ach... :) 

MAGNOLIA




Nuty głowy: czarna porzeczka, grejpfrut, mandarynka
Nuty serca: magnolia, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuty głębi: paczula, drzewo sandałowe, cedr, wanilia, piżmo

Obawiałam się nieco tego zapachu, bo jakoś oceniłam go na wstępie za zbyt kwiatowy, zbyt intensywny. Myliłam się okrutnie, bo aromat przypadł mi do gustu bez dwóch zdań. Na pierwszy plan wysuwają się nuty kwiatowe, lecz po chwili pojawia się nieśmiało czarna porzeczka, oczywiście wzbogacona pozostałymi składnikami wody toaletowej Magnolia. Te perfumy rezerwuje na większe wyjścia, bo są baaardzo eleganckie i niebanalne. 

Wody toaletowe Dagmar kosztują 16.99 zł i możecie kupić je tutaj. Myślę, że przypadną wam do gustu. Dlaczego? Bo są ekstra kobiece, świeże, zaskakujące. Do trwałości też nie mogę się przyczepić - 4, 5 godzin spokojnie wytrzymują na skórze, natomiast na ubraniach zapach wyczuwam zdecydowanie dłużej. Pachnące trio zdobi moją toaletkę, a także jest w ciągłym użytku. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger