poniedziałek, 20 lipca 2015

Rajstopy w sprayu.

Nie zostałam obdarzona ciemną karnacją. Jestem potwornym bledziuchem, który ciężko się opala. Dlatego sięgam często po "wspomagacze". Do grupy takich produktów należą rajstopy w sprayu od Eveline Cosmetics. To już druga butla tego produktu jaka została przeze mnie wykorzystana...






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 150 ml
Cena: 20.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Rajstopy w sprayu, to według mnie hit i ratunek dla osób takich jak ja: opalających się minimalnie, bądź straszących czerwonymi placami na skórze. Wiadomo, że podczas lata nosimy mniej rzeczy, chętnie pokazujemy ciało, ale też straszyć białością nie wypada. Dzięki takim rajstopom nie muszę rezygnować z krótkich sukienek czy spodenek, ponieważ z dumą prezentuje delikatną opaleniznę bez udziału słońca.
Produkt mieści się w przyjemnej dla oka, przeźroczystej buteleczce. Opakowanie wyposażono w atomizer, więc odpowiednie, precyzyjne rozprowadzenie sprayu, będzie dziecinnie prostym zadaniem. Nie uzyskujemy w ten sposób nieestetycznie wyglądających zacieków. Rajstopy nie odstraszają charakterystycznym dla samoopalaczy zapachem.
Co taki produkt potrafi zdziałać? Ano zapewnić równomierną, pozbawioną smug opaleniznę, która nie wygląda tandetnie i sztucznie. Na efekt trzeba jednak troszkę poczekać, więc nie nastawiajcie się na natychmiastowe zmiany po zastosowaniu tychże rajstop. Na chwilkę przed wielkim wyjściem nic nie zdziałacie, lepiej uzyskiwaniem kuszącego kolorytu skóry zająć się odpowiednio wcześniej.
Opalenizna nie znika tak szybko: po jednej czy dwóch kąpielach nóżki nadal będą wyglądały naprawdę świetnie :) Jak widać, można cieszyć się brązowym odcieniem skóry, jednocześnie rezygnując z noszenia mega niewygodnych rajstop.

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger