niedziela, 12 lipca 2015

Idealny nawilżacz do każdego rodzaju skóry.

Dawno nie było recenzji żadnego kremu do twarzy, więc należy nadrobić te zaległości. Dziś chciałam wam przedstawić nowość od Dermedic, która pewnie na dobre rozgości się w mej kosmetyczce...





Od producenta:
Skład:

Waga: 50 g
Cena: ok.25 zł
Moja opinia:
Dermedic przyzwyczaiło mnie do wysokiej jakości swych kosmetyków, a także do odpowiedniej oprawy graficznej produktów. Ma być elegancko, ale i wygodnie od strony technicznej. Nowy krem-żel umieszczono w schludnym, miłym dla oka, szklanym słoiczku. Słoiczek ten zakręcamy zakrętką, wnętrze zabezpieczono specjalną, foliową membraną, bym miała pewność, że mój kosmetyk nie został dotykany przez ciekawskich oglądaczy. Na kartonowym pudełeczku skrywającym słoiczek, znalazłam wszystkie wymagane informacje odnośnie kosmetyku. 


Byłam niezwykle ciekawa konsystencji nowości od Dermedic. Zaskoczył mnie z pewnością kolor kosmetyku: błękitny, taki inny, niespotykany i kompletnie różny od wszystkich kremów do twarzy. Struktura kremu-żelu przyprawiła mnie o zawrót głowy - w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Produkt jest leciutki, fantastycznie rozprowadza się na skórze i wchłania naprawdę szybko. Już niewielka ilość kremu-żelu wystarczy, by uraczyć twarz odpowiednią porcją nawilżenia. Aromat tego cuda nie drażni, ponieważ delikatność i świeżość, to główne elementy charakterystyczne dla tej kompozycji zapachowej. Kto zna pozostałe produkty z serii Hydrain3 Hialuro, ten wie w czym rzecz.


Z racji tego, że krem wchłania się szybko, mogę używać go pod makijaż, co też czynię codziennie. Dodatkowo po usunięciu make-upu, podczas wieczornej chwili dla siebie, nakładam na twarz solidną warstwę tego kosmetyku. Krem-żel wspaniale nawilża, odżywia, wygładza i ujędrnia nawet najbardziej wymagającą skórę. Likwiduje napięcie cery, łagodzi podrażnienia. Nie wywołuje nalotu krostek, ponieważ nie zapycha, więc dla skóry tłustej takiej jak moja, jest po prostu idealny.
Krem nie roluje się, nie przetłuszcza, nie powoduje świecenia. 
Już po tygodniu stosowania kremu-żelu od Dermedic, zauważycie pierwsze efekty. Ja jestem tym produktem zachwycona i aż żałuję, że zawartość słoiczka znika w tak błyskawicznym tempie. Trzeba rozejrzeć się za kolejnym egzemplarzem... 

3 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam kosmetyki firmy Dermedic. Jak tylko odkryłam nowy krem żel Dermedic Hydrain 3 musiałam od razu spróbować!!  Opakowanie ładne, przede wszystkim szklane, co jest dla mnie niezmiernie istotne. Ciekawa, żelowa konsystencja, przyjemnie pachnie, śliczny niebieski kolor. Sama aplikacja jest bardzo prosta, żel wchłania się natychmiastowo. Dlatego używam go także pod podkład. Skutecznie nawilża skórę na długi czas i dodaje blasku. Na pewno nie skończy się na 1 opakowaniu. Zdecydowanie godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger