niedziela, 18 lutego 2018

Vespera - naturalne mydła potasowe

Idąc do drogerii po zwykłe mydło, często od różnorodności produktów można dostać pomieszania z poplątaniem. Półki uginają się pod ciężarem przeróżnych kosmetyków tego typu. Ja jestem wielką fanką mydeł w płynie, ale od jakiegoś czasu testuję i powoli przekonuje się do tych w formie kostki. Dziś chciałam wam zaprezentować dwa mydła w płynie od firmy Vespera. Są genialne!







Od producenta:


Skład:





Od producenta:


Skład:


Moja opinia: 
Nigdy wcześniej nie widziałam, a tym bardziej nie używałam mydeł firmy Vespera. Zupełnie przypadkiem trafiłam na ich stronę i bardzo zainteresowały mnie te produkty. Mydła jak mydła - z pewnością wiele z was tak sobie pomyśli. Jednak po zerknięciu na skład zwykłego mydła z drogerii, można się tylko załamać. Przekonałam się już dawno, że zapach kosmetyku, to jednak nie wszystko. Co mi po ładnym aromacie produktu, gdy będzie on diabelnie uczulał i zwyczajnie nie nadawał się do użytku?!

Jeśli chodzi o mydła Vespera, mogę być w zupełności spokojna o stan skóry: swojej i nie tylko. Produkty są w stu procentach naturalne, pozbawione chemicznych dodatków i innych świństw, które nie mają znaczenia dla właściwej pielęgnacji. Przetestowałam między innymi dwa mydła potasowe, ale firma ma w swojej ofercie kilka takich perełek.

Mydła potasowe, są według mnie genialnym rozwiązaniem. Skuteczne, pachnące, a co najważniejsze, całkowicie bezpieczne. Myją i pielęgnują skórę w odpowiedni sposób. Nie wysuszają, nie podrażniają. Po umyciu dłoni, przykładowo mydłem z ekstraktem z oliwek, nie muszę biec w podskokach po odżywczy krem do rąk. Te kosmetyki działają nawilżająco i wygładzająco. Pachną bardzo delikatnie, świeżo i orzeźwiająco. Pienią się w stopniu akuratnym. Na plus z pewnością zasługują przepiękne, bardzo eleganckie buteleczki z wygodną pompką jako dozownik. Ja nie potrzebuję niczego więcej. Wydajność tych mydeł też zaliczam na plus. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger