czwartek, 22 lutego 2018

Holika Holika, Maseczka na bawełnianej płachcie - Baby Pet Magic Mask Sheet Anti-wrinkle Pug

Po recenzji rewelacyjnego żelu aloesowego marki Holika Holika, przyszedł czas na opinię dotyczącą maseczki do twarzy. To kolejny produkt, który bardzo chciałam przetestować, ale niestety, w mojej małej miejscowości czegoś tak "egzotycznego" znaleźć nie potrafiłam. Na szczęście są jeszcze tak bogato zaopatrzone sklepy jak e-fryzjernia.pl Tam koreańskie kosmetyki kupicie w świetnej cenie, ale... zacznę od początku :) 





Od producenta:


Skład:


Cena: 14.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
 Maseczki Holika Holika są hitem w blogosferze, ale nie tylko. Zauważyłam, że sporo sklepów ma te produkty w swoim asortymencie. Mam nadzieję, iż to nie chwilowy boom, bo kosmetyki tej marki są naprawdę fajne. 
Jeśli chodzi o maseczki, to jestem bardzo wybredna. Lubię takie zamknięte w tubce, absolutnie nie przepadam za maseczkami w saszetkach. Potem te niewykorzystane resztki walają mi się po całej łazience i w konsekwencji, lądują w koszu. Maseczka na bawełnianej płachcie, to dla mnie nowość, więc tej od Holika Holika byłam bardzo ciekawa. 

Trafiłam akurat na maseczkę z wizerunkiem uroczego psiaka. Kocham pieski, więc kosmetyk był dla mnie podwójną radością :) Spędziłam prawie 20 minut z przeuroczym zwierzakiem. A tak zupełnie na serio, maseczka nie tylko fajnie wygląda, ale działa jak trzeba. To przecież najważniejsze, aczkolwiek nie ukrywam, iż walory estetyczne produktu mają ogromne znaczenie.

Maseczkę umieszczono w saszetce. Wystarczy ją rozerwać i wyjąć bawełnianą płachtę. Uwaga, jest bardzo mokra! Na szczęście nie spływają z niej strugi płynu, można ją bezproblemowo rozprostować na skórze. Na plus zasługuje z pewnością piękny, bardzo elegancki zapach produktu. Mogłabym mieć perfumy o takim aromacie ;) Maseczkę trzymamy na skórze ok. 20 min. Potem nadmiar płynu delikatnie wklepujemy w twarz. Przez cały ten czas wyczuwałam miły chłód. 

Nie spodziewajcie się, że po zużyciu tej maski, wasze zmarszczki znikną i nie będzie po nich śladu. Kosmetyk faktycznie działa, ale w troszkę inny sposób. Wspaniale nawilża, co bardzo mnie ucieszyło. Moja skóra dosłownie wypijała płyn, którym nasączono bawełnianą płachtę. Maseczka ładnie wygładza, odżywia suchą, zmęczoną cerę. Nie pozostawia tłustego, lepkiego, nieprzyjemnego filmu. Nadaje skórze zdrowego blasku. Idealna do zastosowania przed imprezą :) Z pewnością skuszę się na pozostałe maski marki Holika Holika. Produkt "z pieskiem" gorąco polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger