piątek, 23 lutego 2018

Luba, chusteczki nawilżane dla psów

Normalnie nie spodziewałam się, że będę wam pokazywała taki produkt ;) Jeśli jesteście właścicielami psów, to ten wpis będzie dla was, mam nadzieję, ciekawą lekturą. Jeśli jednak nie macie w domu czworonożnego przyjaciela, poczekajcie na kolejną recenzję. Dziś pragnę wam zaprezentować dwa produkty od firmy Luba. Tym razem testerami były moje dwa psiaki!





Opinie:
Serio? Nie wiedziałam, że takie produkty dla psów istnieją. Ja zazwyczaj do pielęgnacji łapek, sierści, czy oczyszczania oczu i uszu zwierzaka, używałam najzwyklejszego ręczniczka z odrobiną ciepłej wody. Tutaj mamy już do czynienia z profesjonalnym produktem dla czworonoga :)

 W opakowaniu znajduje się aż 36 sporych chusteczek. Od strony technicznej i wizualnej, produktowi nie mam nic do zarzucenia. Ba! Producent chusteczek spisał się na medal. Po otwarciu opakowania, reszta chusteczek nie wysycha, a przy wyciąganiu ich z wnętrza, nie wypada dziesięć kolejnych. Chusteczki są odpowiednio nasączone. Oczywiście nie pachną, ale też nie zawierają alkoholu. Są więc w zupełności bezpieczne dla czworonoga, nawet szczeniaka. Nie podrażniają, nie uczulają, spełniają swoją funkcję. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger