czwartek, 1 lutego 2018

Chlebak bambusowy z deską od TarkaiMiarka.pl

Mój stary chlebak, który miał już około pięciu lat, odszedł na emeryturę. Wyglądał tragicznie i po prostu musiałam go zmienić. Rozglądałam się w miejscowych sklepach za ładnym chlebakiem, lecz większość albo była zbyt duża, albo wyglądała nieciekawie. Trafiłam jednak na idealny na stronie sklepu TarkaiMiarka.pl Jestem z niego bardzo zadowolona.






Wymiary:
wysokość: 14 cm
szerokość: 20 cm
długość: 35.5 cm
Materiał: puder bambusowy
Materiał pokrywy: drewno-bambus
Cena: 51 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
 Może jestem staroświecka, może wiele rzeczy jest dla mnie nowością, ale nigdy wcześniej nie spotkałam się z chlebakiem, który wyglądałby tak, jak ten dostępny w sklepie TarkaiMiarka.pl Oczywiście na rynku mamy wiele pojemniczków do przechowywania pieczywa, są nawet specjalne, lniane woreczki. Jednak różnie z poręcznością takich wyrobów bywa. W małej kuchni liczy się oszczędność miejsca na blacie, a także odpowiedni wygląd danego produktu. Chlebak Kassel łączy w sobie te wszystkie zalety.

Zdecydowałam się na wzór w kratę, ponieważ akurat taki pasował do mojej kuchni. Na stronie sklepu są jeszcze inne wersje - wzory chlebaka, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Muszę przyznać, że nowe cacuszko prezentuje się nienagannie. Z pewnością nie odstrasza swym wyglądem, jak inne chlebaki.

Co wyróżnia chlebak Kassel w grupie innych chlebaków? Dodatek deski do krojenia! Z czymś takim spotkałam się po raz pierwszy. Deseczka jest też pokrywą chlebaka. Dobrze kroi się na niej pieczywo, zachwyciła mnie również swą lekkością. Sam pojemnik jest szczelny, łatwy do utrzymania w czystości. Chroni pieczywo przed wysychaniem i chłonięciem zapachów z zewnątrz. Jak dla mnie rewelacyjny produkt, który warto mieć w swojej kuchni. Będzie cieszył oko przez długi czas. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger