wtorek, 6 lutego 2018

Suplement diety - Magnez

Nie jestem wielką fanką suplementów diety, ale od czasu do czasu zdarza mi się sięgnąć po taki "wspomagacz" zdrowia. Oczywiście nie pożeram kilku tabletek w celu uzyskania natychmiastowych efektów. Przyjmując suplementy, należy się też uzbroić w cierpliwość. Dziś chciałam wam zaprezentować taki produkt od Humavit, który każda z nas powinna mieć w swojej domowej apteczce. 



Od producenta:

Skład/Sposób podania:

Ilość w opakowaniu: 60 kapsułek
Cena: 7 zł
Moja opinia: 
Akurat magnez staram się zażywać regularnie, bo jego braki są dla mnie odczuwalne. Pije spore ilości kawy, a jak doskonale wiecie, czarny napój wypłukuje magnez z organizmu. Potem pojawiają się paskudne skurcze, u mnie dodatkowo drganie powiek. Sięgając po magnez w tabletkach, mam pewność, że mój organizm otrzymuje odpowiednią dawkę tego składnika.
 
Magnez Humavit otrzymujemy w niewielkim, szczelnie zamkniętym opakowaniu. Na etykiecie znajdziemy wszystkie wymagane informacje dotyczące suplementu. Codziennie wieczorem zażywamy tylko jedną tabletkę, a nie dwie lub trzy, z czym spotkałam się wielokrotnie. Tabletki są niewielkie, więc nie ma żadnych problemów z ich połykaniem. Za większymi kapsułkami nie przepadam i gdybym musiała łykać coś takiego przykładowo trzy razy dziennie, szybko zrezygnowałabym z suplementacji. 


Po zażyciu magnezu Humavit, nie muszę martwić się sensacjami żołądkowymi, bo nic niepokojącego zwyczajnie się nie dzieje. Suplement działa i to jest najważniejsze. Dzięki niemu mogę pić kawę, ponieważ skurcze i inne nieprzyjemne dolegliwości układu nerwowego i mięśniowego mnie nie dotyczą. Dodatkowo zauważyłam, że mam więcej siły, chęci do działania. Zmęczona wieczorem nie bywam, więc szaleję w kuchni, no i oczywiście do późna tworzę dla was recenzje na bloga :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger