środa, 14 lutego 2018

Suplement diety - Na stres

Nie tak dawno pokazywałam wam suplement diety Humavit. Dziś znów przybiegam z recenzją podobnego produktu, który u mnie sprawdza się naprawdę dobrze. Wielokrotnie powtarzałam, że łykanie podobnych specyfików nie leży w mojej naturze, ale od czasu do czasu, można sobie pozwolić na sięgnięcie po jakiś suplement.

 



Od producenta:


Skład/Sposób podania:


Ilość w opakowaniu: 30 kapsułek
Cena: 17 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Żyjemy szybciej, ciągle biegniemy i praktycznie nie mamy czasu na dbanie o siebie. Ciągły stres odbija się na naszym zdrowiu i wyglądzie zewnętrznym. Osoba narażona stale na nerwy, może chyba tylko pomarzyć o szczerym, takim prawdziwym uśmiechu. Tak, tak. Znam to wszystko z własnego doświadczenia. Jednak bez stresu nie ma życia. To diabelstwo jest wpisane w nasze funkcjonowanie. Niemniej, ze stresem też można sobie poradzić.

Oczywiście nie namawiam nikogo do łykania garści tabletek uspokajających. Najpierw warto zacząć od zwykłych zmian typu regularny ruch, odpowiednia dieta itp. Potem warto sięgnąć po suplement. Ja polecam ten od Humavit. 


Preparat otrzymujemy w postaci kapsułek. Zażywamy tylko jedną dziennie, więc ze systematycznym przyjmowaniem suplementu, nie powinno być większych problemów. Produkt nie wywołuje u mnie sensacji żołądkowych, nie czuje się po nim otępiała, senna. Wszystko przebiega w jak najlepszym porządku :) Oczywiście nie nastawiajcie się na natychmiastową poprawę nastroju po zażyciu kilku tabletek suplementu. Warto zmienić coś jeszcze... Sposób myślenia, dołożyć troszkę ruchu, zjeść coś odżywczego. To powinno pomóc. Suplement naturalnie mogę wam polecić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger