środa, 7 lutego 2018

Pasta do zębów o potrójnym działaniu - żel aloesowy od Equilibra

Dziś zapraszam was na recenzję aloesowej pasty do zębów od Equilibra. Swoją drogą, marka ciągle mnie zaskakuje. Nie miałam bladego pojęcia, że Equilibra w swej ofercie ma produkty do pielęgnacji jamy ustnej. Past aż trzy rodzaje!

 Equilibra





Od producenta:


Skład:


Pojemność: 75 ml
Cena: 15.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Ja mogłam przetestować pastę o potrójnym działaniu. Produkt nie zawiera sacharyny. Aloes widnieje na liście dość wysoko, więc jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Należę do osób, które z pastami do zębów nie eksperymentują i sięgają po to, co sprawdzone. Jednak produktowi marki Equilibra dałam szansę, ponieważ bardzo lubię ich kosmetyki i nigdy nie trafiłam na bubla. Z pastą było podobnie. To mój hicior :) 

Pasta ma konsystencję zwartego żelu w kolorze zielonym. Smakuje i pachnie naprawdę dobrze. Nie szczypie w język, więc fajnie, bo tego strasznie nie lubię. Miętowym smakiem również nie oszałamia. Osobiście nie przepadam za mocnymi pastami. Opakowanie jest praktyczne. Nie mam żadnych problemów z całkowitym opróżnieniem tubki. 

Pasta świetnie czyści ząbki i odświeża oddech. Nie uszkadza szkliwa, nie wywołuje krwawienia z dziąseł. Może nie wybiela w jakiś szczególny sposób, ale tego od niej nie oczekiwałam. Zlikwidowała u mnie nadwrażliwość i za to jestem jej ogromnie wdzięczna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger