czwartek, 7 czerwca 2018

Szampon ziołowy do włosów przetłuszczających się „Mydlnica lekarska”

Na dziś przygotowałam dla was recenzję kolejnego kosmetyku marki Fitomed. Po rewelacyjnym olejku miejskim, który pokazywałam wam tutaj przyszedł czas na produkt do pielęgnacji włosów. Moja problematyczna czupryna od zawsze sprawiała mi mnóstwo kłopotów, więc dobór odpowiednich kosmetyków do jej ogarnięcia, był zawsze dla mnie ogromnym wyzwaniem. Czy ziołowy specyfik od Fitomed spełnił swoje zadanie? Czy do produktu jeszcze powrócę? 


Od producenta:


Skład:


Pojemność: 250 ml
Cena: 13.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Należę do osób dla których opakowanie kosmetyku ma ogromne znaczenie. Jakoś wolę sięgać po produkt, który wygląda nienagannie, ma ładną etykietę, a na niej wszystkie wymagane informacje. Nie muszę szperać na stronach internetowych w celu uzupełnienia wiadomości na temat danego wyrobu. Ot, taka nasza babska natura. Lubimy to, co ładnie wygląda i tyle. Produkt marki Fitomed wpisuje się idealnie w te moje wymagania. 

Ciemna buteleczka chroni swą zawartość przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych. Prezentuje się fantastycznie, a mnie kojarzy się z takimi dawnymi specyfikami, które można było znaleźć w toaletce mojej babci. Buteleczka jest leciutka i bardzo poręczna. Sprawdza się w wannie i pod prysznicem, bo można nią łatwo manewrować, bezproblemowo otwierać. Klapka to sensowne rozwiązanie, jeśli chodzi o ten typ kosmetyku.


Szampon jest przeźroczysty, odpowiednio gęsty. Nie spływa z dłoni i włosów, chociaż też nie pieni się jakoś super. Ja lubię szampony, które wytwarzają sporo piany, aczkolwiek od czasu do czasu warto spróbować czegoś innego, prawda? Kosmetyk marki Fitomed pachnie świeżo, ziołowo, ale według mnie bardzo przyjemnie. Zapach nie utrzymuje się na włosach zbyt długo, co akurat w tym przypadku mi odpowiada. 


Mam włosy, które u nasady mocno się przetłuszczają, natomiast końcówki przypominają siano. Bardzo trudno jest mi odpowiednio zadbać o takie problematyczne pasma, ale na szczęście trafiłam właśnie na ten szampon, który zostanie ze mną na dłużej. Produkt marki Fitomed wspaniale oczyszcza włosy i skórę głowy. Sprawdzi się świetnie nawet po olejowaniu, bo dokładnie domywa resztki olejków, co jak same doskonale wiecie, nie jest łatwą sprawą. Szampon faktycznie wydłuża odstępy między myciem głowy, fantastycznie odbija włosy u nasady, nadaje im miękkości i niesamowitej objętości. Nie mam żadnych problemów z późniejszym ujarzmieniem czupryny. Dla mnie rewelacja do której będę powracała regularnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger