sobota, 9 czerwca 2018

Nowa Rexona Active Protection+ Invisible w wersji dla kobiet i mężczyzn

Ufff... lubię ciepło, ale bez przesady. Dziś termometr wskazuje u mnie ponad trzydzieści stopni, co uważam za lekkie przegięcie ;) Jeśli siedzimy w domku, to wysoka temperatura aż tak bardzo nam nie dokucza. Jednak kiedyś trzeba opuścić cztery ściany i wyjść na słoneczko. Wtedy przeżywam prawdziwe katusze. Mało tego, muszę też chronić się przed mokrymi plamami pod pachami, które przy takich temperaturach, pojawiają się momentalnie.


Stresujemy się, wykonujemy mnóstwo zajęć, jesteśmy w ciągłym ruchu, więc nasza potliwość się zwiększa. Na szczęście mamy do dyspozycji skuteczne antyperspiranty, które zapewniają nam odpowiednią ochronę. Niestety, osobiście nie zawsze trafiałam na ideały. Kosmetyki lubiły zawodzić wtedy, kiedy najbardziej zależało mi na nienagannym wyglądzie. Ale nie Rexona Active Protection+ Invisible! To prawdziwy mistrz w walce z potem. Do tej pory niepokonany, a przynajmniej ja tak uważam ;)



 Rexona Active Protection+ Invisible występuje w wersji dla kobiet i dla mężczyzn. Nikt nie został pokrzywdzony ;) Antyperspiranty wyróżnia pewien fakt... Zastosowano w nich przełomową technologię, która redukuje namnażanie bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnego zapachu potu, a także, co ogromnie mnie ucieszyło, minimalizuje powstawanie paskudnych, żółtych plam i białych śladów na ubraniach. 



Przetestowałam damską wersję Rexony Active Protection+ Invisible i powiem wam, że kosmetykiem jestem zachwycona. Dawno nie miałam okazji stosować tak skutecznego antyperspirantu. Rexona chroni mnie przed potem na długi czas. Po paru godzinach w pracy, ciągle czuje się świeżo i nie muszę biec w podskokach do łazienki, by ratować się kolejną porcją antyperspirantu. Ten, poza skutecznością, wyróżnia też szczególna troska o nasze ubrania. Na białych, czy czarnych ubraniach, na próżno szukać nieestetycznych śladów. Kolejny plus, to z pewnością zapach kosmetyku. Mega świeży, dodający energii i wyczuwalny przez długi czas. Pochwały należą się również za szatę graficzną antyperspirantu. Wygląda tak nowocześnie i przekonująco ;) 


Kolejny antyperspirant przetestował oczywiście mój TŻ. On nie lubi eksperymentować z kosmetykami, ale na taką nowość skusił się po moich namowach. I co? Jest zachwycony produktem marki Rexona. Antyperspirant uznał za skuteczny i bezpieczny dla skóry. Mój luby często pracuje w stresie, więc przed takim dezodorantem poprzeczka została postawiona bardzo wysoko. Dla nowości od marki Rexona nie ma rzeczy niemożliwych. Kosmetyk chroni faceta przed potem i nieprzyjemnym zapachem, nie pozostawia brzydkich śladów na ubraniach, a do tego pachnie męsko i orzeźwiająco. Czyż potrzeba czegoś więcej? 


Musicie pamiętać, by antyperspiranty aplikować na czystą i suchą skórę. Produkty występują w trzech rodzajach aplikatorów: aerozol, roll-on i sztyft. Każdy znajdzie swoją ulubioną wersję Rexony Active Protection+ Invisible.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger