niedziela, 17 czerwca 2018

Musy i pianki do mycia ciała od Dove

Zauważyliście, jak obecnie mało mamy czasu na codzienną pielęgnację? Żyjemy w pośpiechu, ciągle w biegu. Na szybko zjadamy posiłek, popijamy wszystko hektolitrami kawy i w drogę! A jak sprawa wygląda z pielęgnacją ciała? Lubimy sięgać po kosmetyki typu dwa, trzy w jednym, by zaoszczędzić nieco czasu, ale także i pieniędzy. Jednak z własnego doświadczenia wiem, że nie zawsze się tak da. Firmy prześcigają się w wymyślaniu produktów, które przypadną do gustu tym zabieganym, ale także osobie, lubiącej i mogącej sobie pozwolić na przesiadywanie w wannie, czy pod prysznicem. Jednym z takich wynalazków, które oferuje nam marka Dove, jest pianka i mus do pielęgnacji ciała, w wersji dla kobiety i faceta. 


Te wielofunkcyjne kosmetyki skradły moje serducho. Znalazło się również coś dla mojego mężczyzny, więc wspólnie testowaliśmy nowości marki. Dove wypuściło na rynek trzy rodzaje musów dla kobiet i dwie pianki dla facetów. My do szczęścia chyba już nie potrzebujemy niczego więcej. TŻ i ja, staliśmy się wielkimi fanami wszystkich cudeniek do pielęgnacji ciała. 

MUSY DLA KOBIET







Musy mają lekkie, poręczne i przyjemne dla oka opakowanie. Idealne do zabrania w wakacyjną podróż, ponieważ mam pewność, że nic się nie wyleje podczas transportu. Uwielbiam takie solidne buteleczki kosmetyków. Każda ma pojemność 200 ml. Musy charakteryzuje niesamowita wydajność. Byłam przekonana, że nie wystarczą na dłużej niż zwykły żel pod prysznic, a jednak bardzo się myliłam. 
Tak jak pokazałam wam na zdjęciach, Dove wypuściło na rynek trzy rodzaje musów dla kobiet. Każdy z dodatkiem innego olejku, każdy o przepięknym, bardzo orzeźwiającym i wyrazistym zapachu. Zakochałam się w aromatach tych nowości. Rozpieszczają zmysły, otulają i niesamowicie relaksują. Sam mus ma idealną wręcz strukturę. To puchata pianka, która nie spływa z dłoni i skóry. 


Musiki nie służą tylko do mycia naszego ciała. Z ich pomocą, rezygnując ze zwykłych specyfików do golenia, można przeprowadzić bezpieczną depilację! W tym przypadku sprawdzają się doskonale. Łagodzą podrażnienia, nie wywołują zaczerwienienia skóry, są w stu procentach bezpieczne i delikatne. Ponadto, wspaniale nawilżają i pielęgnują nasze ciało. Czy nie jesteście jeszcze do nich przekonane? Ja uważam, że to obowiązkowy produkt na nadchodzące lato. Z tych trzech kosmetyków, każda z was wybierze swojego ulubieńca. A może zostaną nim wszystkie musy? 

Tak jak wspominałam, marka Dove przygotowała coś dla panów. Niech i oni ucieszą się z nowości i nie podkradają swojej kobiecie kosmetyków:) Tak, tak, są takie przypadki!

PIANKI DLA MĘŻCZYZN

* Pianka pod prysznic Men + Care Extra Fresh 


* Pianka pod prysznic Men + Care Clean Comfort


Męskie pianki też wyglądają bardzo zachęcająco. Myślę, że facet zwróci na nie uwagę podczas drogeryjnych zakupów. Samo opakowanie kosmetyku jest solidne, poręczne i sprawdza się podczas kąpieli w wannie i pod prysznicem. Tak, te pianki nadają się również do golenia. Mój facet był z tego powodu bardzo zadowolony, ponieważ już nie musi kupować dwóch oddzielnych produktów: żelu pod prysznic i pianki do golenia.  

Pianki posiadają odpowiednią konsystencję. Nie spływają z dłoni i skóry, dobrze się pienią i bezproblemowo spłukują. Jak pachną? Bosko! Sama z wielką ochotą, użyłam sobie kilka razy pianki Clean Comfort ;) Zapachy są świeżutkie, energetyzujące, dodające powera na cały dzień. W praktyce sprawdzają się bez zarzutu. Oczyszczają, pielęgnują, nawilżają skórę jak trzeba, łagodzą istniejące podrażnienia, a jednocześnie nie przyczyniają się do pojawienia nowych. Każdy facet polubi te pianki za wygodę stosowania i oczywiście skuteczność.

A wy lubicie takie produkty do pielęgnacji ciała? Ja za musami od Dove przepadam! Jestem przekonana, że kosmetyki zagoszczą w mojej łazience na długo. Widziałam je już w Rossmannie. Kosztują ok. 15 zł, więc jeśli jesteście zainteresowane, to zachęcam do zrobienia zakupów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger