środa, 20 czerwca 2018

Nou, Avery, woda toaletowa dla mężczyzn

Czy wasi mężczyźni lubią perfumy? Mój uwielbia, chociaż nie jest bardzo wybredny. Dla niego dobry zapach musi być trwały i mocny. Ja raczej niekoniecznie się z nim zgadzam, ale potrafię doradzić swojemu facetowi w kwestii wyboru odpowiedniego flakonika. Często się przez to kłócimy, bo wiadomo, każdy z nas ma swój gust i swoje upodobania. Dziś chciałam wam pokazać wodę toaletową, co do której jesteśmy baardzo zgodni :) Według nas pachnie przepięknie! 





Pojemność: 50 ml
Cena: 65 zł w Rossmannie
Opinia:
Mój luby jeszcze nie miał żadnego produktu tej firmy. Dla nas w sumie była to totalna nowość, ponieważ sama gdzieś tam widziałam w Rossmannie te wody, ale jakoś nigdy ich nie wąchałam. Niby nie kosztują wiele, nie zrujnują portfela, jednak cudem mi umknęły. Wreszcie nadszedł dzień testów! TŻ miał okazję poznać bliżej zapach Avery, określony jako cytrusowo - drzewny.

Buteleczka przypadła mu do gustu. Jest prosta, a jednocześnie bardzo elegancka. Ładnie się prezentuje, chociaż kartonowe pudełeczko, czy sama oprawa zewnętrzna szklanego flakonika, została pozbawiona udziwnień. Mój facet lubi takie najnormalniejsze w świecie buteleczki. Ważne, że atomizer działa bez zarzutu, wspaniale rozpyla wodę toaletową, a nie strzela na prawo i lewo strugami kosmetyku. 



Pierwsze powąchanie Avery nie było dla nas zbyt łatwe do zaakceptowania. Mieliśmy wrażenie, iż zapach jest zbyt mocny, gryzący i totalnie nie w naszym guście. Jednak kolejne podejścia były znacznie lepsze. Aromat przepięknie się rozwija, chociaż też należy do odpowiednio intensywnych. Mój mężczyzna bardzo polubił Nou Avery. To woda toaletowa, idealna dla takiego uparciucha jak on! Wspaniale podkreśla nieustępliwy charakterek faceta ;) Jednocześnie znakomicie orzeźwia, dodaje energii i kusi... Tak, kusi moje drogie i to niesamowicie. Uwielbiam jak mój ukochany pachnie tymi perfumami. 

Nou Avery to niebanalna, oryginalna i bardzo trwała woda toaletowa, przeznaczona raczej dla facetów z charakterem. My jesteśmy w niej zakochani, chociaż początki były trudne. Teraz TŻ regularnie sięga po flakonik Nou Avery. A wy znacie te kosmetyki? Wąchałyście, testowałyście któryś z damskich zapachów? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania na ich temat.

Nou Avery:

* Nuta głowy: bergamotka, cytryna, kwiaty Neroli

* Nuta serca: lawenda, owoce jałowca, szałwia

* Nuta bazy: mech, drzewo sandałowe, bursztyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger