poniedziałek, 18 czerwca 2018

Podgrzewacze zapachowe Lavender & Orange

Komuś by się mogło wydawać, że cieplejsze dni, nie skłaniają nas do odpalania zapachowych świec. Ja, jakoś nie mieszczę się w tych stereotypach, ponieważ świece palę cały rok. Mój dom jest dosłownie wypełniony przeróżnymi, woskowymi, zapachowymi drobiazgami, po które sięgam o każdej porze dnia, przez dwanaście miesięcy, bez wyjątków. Oczywiście nie palę świec codziennie, bo pewnie nie wytrzymałabym tak na dłuższą metę, ale kiedy mam gorsze dni, kiedy nastój nie dopisuje... Czemu nie?! 
Ostatnio bardzo polubiłam zapachowe podgrzewacze. Takie maleństwa w korzystnej cenie, znaleźć można w sklepie e-fryzjernia.pl

 







To moje dwa ulubione, ukochane zapachy, wprost wymarzone na letnią aurę. Jeśli już coś mam odpalać, to tylko lawendę i pomarańczę. W sumie i w duecie pachną genialnie. Oczywiście takie jedno maleństwo nie jest w stanie wypełnić całego domu mocnym aromatem, więc zawsze staram się palić więcej niż jedną sztukę podgrzewaczy.

Wiecie jak ja to robię? Palę sobie dwa podgrzewacze o zapachu lawendy i dwa o zapachu pomarańczy. Wtedy mam prawdziwą eksplozję aromatów. Taka kompozycja nie jest zbyt mdła, intensywna i trudna do zaakceptowania. Powstaje przyjemny dla zmysłów, mega odprężający i relaksujący zapach, który mogłabym wdychać całymi godzinami. 

Podgrzewacze nie palą się tak długo, jak tradycyjna świeca w szkle, czy świeca w formie walca. Te od firmy Bispol, upajają swym zapachem przez ok. 4 godziny, co dla mnie jest czasem idealnym. Aromat nie nudzi mi się, mogę sobie komponować i miksować różne rodzaje zapachowych podgrzewaczy, ponieważ za 18 sztuk tych maleństw, płacimy tylko 4.90 zł. Na stronie sklepu e-fryzjernia.pl znajdziecie ogrom przeróżnych zapachowych umilaczy w niewygórowanej cenie. Każdy z was wybierze coś dla siebie. I nie sugerujcie się tym, że latem świec nie wypada palić, bo na zewnątrz upał, a w pomieszczeniu wcale nie jest lepiej ;) Mnie na przykład blask świec niesamowicie odpręża... A jak jest w waszym przypadku?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger