niedziela, 24 czerwca 2018

Inspirowane Perfumy - piękne zapachy za grosze

Niedawno pokazywałam perfumy dla faceta, a dziś chciałam wam zaprezentować coś dla kobiet. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam testować, poznawać nowe wody toaletowe, które zależnie od pogody i nastroju, dobieram sobie dowolnie. Na letnie wyjścia wybieram zwykle coś lżejszego, natomiast na wieczorne wypady np. ze znajomymi, lubię otulać się cięższymi zapachami. To chyba normalne i tak robi większość kobiet, przynajmniej takie mam wrażenie :)

Jeśli chodzi o konkretne perfumy, to nie mam swoich ulubionych. Chętnie poznaję kolejne produkty, które akurat wpadną mi w łapki. Ostatnio wyszperałam w internecie stronę, gdzie od różnego rodzaju perfum można dostać prawdziwego hopla. Ciężko zdecydować się na konkretny produkt, ponieważ jest ich tak wiele. Jednak nie są to perfumy za cenę rujnującą domowy budżet. To tak zwane zamienniki, a sklep nazywa się Inspirowane Perfumy.

 

Inspirowane Perfumy, to prawdziwe bogactwo przeróżnych perfum. Tak jak wspominałam, w sklepie dostępne są zamienniki znanych zapachów, a przynajmniej takich, których nazwy kojarzycie na sto procent. I tak na stronie sklepu znajdziemy coś od Lacoste, Chanel, Diora, Calvina Kleina, Katy Perry, czy Rihanny. To tylko kilka nazw, które akurat przychodzą mi do głowy. Przejrzycie sobie stronę sklepu Inspirowane Perfumy, by poznać ich asortyment. 

Do przetestowania wybrałam sobie pięć zapachów z których jestem baaaardzo zadowolona. Oto one:



Nuta głowy: mandarynka, różowy pieprz, brzoskwinia
Nuta serca: bez, geranium
Nuta bazowa: ambra, paczula



Nuta głowy: gruszka
Nuta serca: pomarańcza, orchidea
Nuta bazowa: paczula, toffi



Nuta głowy: sycylijska pomarańcza, kalambriańska bergamota
Nuta serca: róża, orientalny jaśmin
Nuta bazowa: indonezyjska paczula, haitańska wetiweria, wanilia z Reunion, białe piżmo



Nuta głowy: liść czarnej porzeczki
Nuta serca: frezja, róża
Nuta bazowa: wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne



Nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka
Nuta serca: irys, kwiat pomarańczy, jaśmin
Nuta bazowa: bób Tonka, pralinki, paczula, wanilia 

Jak już pewnie zauważyłyście, perfumki mieszczą się w małych, ale jakże uroczych i poręcznych buteleczkach z atomizerem. Jestem bardzo zadowolona z takiego opakowania zapachów, ponieważ swój ulubiony, mogę zabrać ze sobą wszędzie: do torebki, walizki, by móc użyć go w razie potrzeby. Jestem osobą, która lubi ładne flakony, ale wydawać na nie miliony nie mam zamiaru. Za te maleństwa zapłacicie tylko 14 zł za sztukę, co jest śmiesznie niską ceną. Jaka jest jakość tych zamienników? Według mnie rewelacyjna! Wiadomo, perfumy w takiej postaci nie pachną baaardzo długo, ale ich trwałość jest naprawdę przyzwoita. Ja jestem zadowolona i nie mam powodów do narzekań. Oryginały często kosztują tyle, że przynajmniej ja nie mogę sobie na nie pozwolić. Tutaj mam przewspaniałe zapachy, idealne do przetestowania bez żadnych ograniczeń.

Szczególnie upodobałam sobie z całej piątki dwa zapachy: Guliity i Si - są po prostu boskie! Pachną identycznie jak oryginały z czego jestem bardzo zadowolona. Każda buteleczka to 33 ml nieziemskiego zapachu. W takich maleństwach można się tylko zakochać. Was odsyłam na stronę sklepu Inspirowane Perfumy. Z tak bogatej oferty jaką posiadają, każda kobieta wybierze coś dla siebie. Oczywiście są tam również zapachy dla facetów. Testujcie do woli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger