niedziela, 17 czerwca 2018

Krem do twarzy do cery suchej i wrażliwej

Lato już za progiem. Czy wasza skóra jest już odpowiednio przygotowana na nadejście kolejnej pory roku? Moja raczej tak, chociaż kilka dni temu nie było tak różowo. Moja głupota nie zna granic... Maj zaskoczył nas wysokimi temperaturami, więc korzystając z okazji, opalałam się dosyć często - bez odpowiedniego zabezpieczenia twarzy. Niestety na efekty takiego postępowania nie czekałam zbyt długo. Skóra stała się mocno zaczerwieniona, sucha i wrażliwa. Postanowiłam, że uraczę ją kremem, który jest dostępny w sklepie e-fryzjernia.pl Czy zadziałał? Czytajcie dalej!

 





Od producenta:


Skład:


Pojemność: 40 ml
Cena: 6.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
 Dawno nie testowałam kosmetyku rosyjskiego. Kiedyś byłam ich wielką fanką, ale później jakoś zapomniałam o produktach, które naprawdę moja cera i ciało bardzo lubiły. Tak więc ochoczo zabrałam się za poznawanie kremu od zielarki Agafii Jermakowej. Swego czasu, wiele blogerek i vlogerek namiętnie kupowało te kosmetyki. Teraz sama uznałam, że czas sięgnąć po rosyjski krem, który miał ratować to, co przez swą własną głupotę poczyniłam. Nie jestem posiadaczką cery suchej, więc miałam pewne obawy przed stosowaniem specyfiku, ale już po dwóch dniach, coś pozytywnego zaczęło się dziać...

Krem mieści się w maleńkiej tubce o pojemności, która według mnie jest akuratna. Kosmetyku nie jest zbyt dużo, ani też za mało. Spokojnie mogę wykorzystać tubkę, nie martwiąc się zalegającymi resztkami. Jeśli coś zostanie na ściankach opakowania, można je bez żadnego problemu rozciąć w celu dokładnego opróżnienia. To lubię! Krem posiada lekką, jedwabistą konsystencję. Dobrze współpracuje ze skórą, całkiem szybko się wchłania. Myślałam, że będzie pachniał ziołami, jednak zapach jest znacznie bardziej przyjemny. Mega świeży i relaksujący. 


Krem przyniósł mojej skórze ukojenie. Wyciszył ją, uspokoił. Szybko powróciła do normalnego stanu. Podrażnienia zniknęły, suche skórki przestały mi dokuczać. Cera stała się odpowiednio nawilżona, wygładzona, odżywiona, miękka i delikatna w dotyku. O dziwo, obeszło się bez nalotu nieprzyjacieli, bez zapchanych porów itp. Jeśli potrzebujecie czegoś delikatnego do swojej wrażliwej skóry, to gorąco polecam wam ten kosmetyk. Kosztuje niewiele, jest wydajny, więc warto przetestować coś takiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger