poniedziałek, 25 lipca 2016

Zmywacz lakieru do delikatnych i cienkich paznokci

Bez zmywacza do paznokci ani rusz :) W domu mam zapas tego preparatu, aczkolwiek nie jestem szczególnie przywiązana do konkretnej marki i produktu. Testuję to, co akurat wpadnie mi w łapki, ale też chętnie sięgam po nowości. Taką "świeżynką" był dla mnie zmywacz firmy Coloris


LAURA CONTI, ZMYWACZ LAKIERU DO DELIKATNYCH I CIENKICH PAZNOKCI



Od producenta / Skład:


Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia:
Z miejsca się polubiliśmy:) Tak jak wspominałam, nie przywiązuję większej uwagi do marki czy nazwy zmywaczy, ale na ten będę polowała przy najbliższych zakupach. Jest po prostu rewelacyjny!
Mogłoby się wydawać, że taka mała buteleczka nie wystarczy nam na długo. Nic bardziej mylnego, produkt charakteryzuje bardzo dobra wydajność. Przez niewielkich rozmiarów dziurkę wydostaje się akuratna ilość preparatu. Wreszcie skończyłam z bezcelowym wylewaniem połowy opakowania na usunięcie lakieru z dziesięciu paznokci :)
Co ciekawe, zmywacz nie posiada drażniącego zapachu! To dla mnie ogromne, pozytywne zaskoczenie i ulga dla reszty domowników. Nie wiedzą, że mama maluje albo przed chwilą malowała paznokcie. 

Zmywacz radzi sobie doskonale z każdym lakierem. Oporu nie stawiają emalie ciemne, mocno brokatowe, a nawet te z żelowym efektem. Preparat nie rozmazuje resztek lakieru, likwiduje wszelakiego rodzaju odbarwienia płytki. Fajnie ją nawilża, chociaż ta lekko tłusta warstewka może przeszkadzać niektórym z was. Czy zmywacz w jakiś szczególny sposób wzmacnia kruche paznokcie? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć po wykończeniu minimum dwóch opakowań preparatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger