czwartek, 21 lipca 2016

Pomadka matowa w płynie Eveline Cosmetics

Kiedy wychodzę do sklepu, to nie potrzebuję malować ust na wyrazisty, rzucający się w oczy kolor. Wtedy sięgam po jakiś błyszczyk lub pomadkę i gotowe. Ale gdy przede mną większe wyjście, wymagające nienagannego wyglądu, to z chęcią aplikuje na usta coś kolorowego :) Ostatnio zakochałam się w pomadce od Eveline Cosmetics... 








Od producenta:
To gama matowych pomadek do ust, w intrygujących, ultra nasyconych pigmentami kolorach w połączeniu z wyjątkową formułą pielęgnacyjną. Kosmetyk bogaty w witaminy A, E i F zadba o optymalny poziom nawilżenia, odżywienia, ujędrnienia i ochrony ust. Pomadka ma lekką i przyjemną konsystencję, która daje poczucie ekstremalnego komfortu i długo utrzymuje się na ustach. 
Smakowity zapach żurawiny sprawia, że jej aplikacja jest przyjemnością.

Pojemność: 9 ml
Cena: 14.99 zł 11.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:

                                           

Już od dłuższego czasu szukałam pomadki w kolorze fuksji. Nie chciałam jednak takiej, której brakowało nasycenia i głębi, więc nie ma się co dziwić, że poszukiwania były niezwykle trudne i zwykle kończyły się katastrofą. Na szczęście trafiłam na matową pomadkę w płynie Eveline, o numerku 416. Dziewczyny, zakochałam się w jej kolorze! Mój kiepski aparat nie potrafi oddać tej pięknej barwy kosmetyku. Pomadka prezentuje się na ustach idealnie. Przypadło mi do gustu i matowe wykończenie, które sprawdza się w letnim makijażu. 
Pomadkę aplikujemy przy pomocy aplikatora z gąbeczką, nie trzeba się zbytnio natrudzić żeby w stu procentach pokryć usta. Kosmetyk pachnie żurawiną, aczkolwiek zapach nie utrzymuje się przez dłuższy czas. 

Pomadka ładnie wtapia się w skórę warg, nie zbiera w załamaniach czy kącikach. Nie skleja ust, nie obciąża ich, ma świetne krycie. Zadowalająco wypada i jej trwałość. Oczywiście jeśli nie spożywamy posiłków i nie pijemy, możemy w jakiś sposób określić ten czas. Ścieranie pomadki następuje stopniowo, mamy więc chwilę na wprowadzenie drobnych poprawek zanim wszystko z ust zniknie. Kosmetyk nie wysusza warg, a przyjemnie je nawilża. Nie kosztuje wiele, a możecie wybierać w gamie kolorystycznej do woli.

1 komentarz:

  1. Dzień dobry, dziękujemy za prezentację i recenzję naszej pomadki. Zachęcamy do testowania również innych kolorów :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger